• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flight Tracking App

LN-KOG

Osapanga chipongwe
Medlem
I dag legger Expedia ned sin FlightTrack. Det synes jeg er småkjipt siden jeg har brukt den i mange år.

Nå finnes det flere andre
  • GateGuru
  • FlightBoard
  • FlightView
  • iFly
  • Flightwise

Hvilke er bra? Hvilke er dårlige?

Selv bruker jeg Tripit pro (som via et smart tricks er gratis (kanskje kommer det en post i testforumet), samt Kayak (ikke app, bare web/mailoppdateringer).

For overvåking av framtidige bookinger bruker jeg myflightsapp.com.

Last edited:
I dag legger Expedia ned sin FlightTrack. Det synes jeg er småkjipt siden jeg har brukt den i mange år.

Nå finnes det flere andre
  • GateGuru
  • FlightBoard
  • FlightView
  • iFly
  • Flightwise

Hvilke er bra? Hvilke er dårlige?

Hva slags funksjonalitet er det du er ute etter ?, utenom GateGuru ser eksemplene ut til følge flighter generelt (enten basert på flyplass avgang - ankommst eller rute ) uten å lagre detaljer om "din" flight. (Sitte på bakken vs sitte ombord)

Selv bruker jeg Tripit pro (som via et smart tricks er gratis (kanskje kommer det en post i testforumet), samt Kayak (ikke app, bare web/mailoppdateringer).

For overvåking av framtidige bookinger bruker jeg myflightsapp.com.

Er myflightsapp.com fremdeles I drift, det har ikke vært noen oppdatering av Websidene / nyheter siden 2015 og App'ene som vises ser pensjonerte ut (iOS 5 ?)

Er myflightsapp.com fremdeles I drift, det har ikke vært noen oppdatering av Websidene / nyheter siden 2015 og App'ene som vises ser pensjonerte ut (iOS 5 ?)

Myflightsapp er forsatt i drift! :) Bruker ikke appen, kun nettsiden. Liker en enkel side som ikke er full av reklame eller unyttig informasjon.

Hva slags funksjonalitet er det du er ute etter ?, utenom GateGuru ser eksemplene ut til følge flighter generelt (enten basert på flyplass avgang - ankommst eller rute ) uten å lagre detaljer om "din" flight. (Sitte på bakken vs sitte ombord)

Det jeg er på jakt etter en en app som uavhengig av flyplass:
  • forteller meg gate
  • gir meg ankomst/avgang
  • gjør at jeg kan følge innkommende flight slik at jeg vet omtrent når jeg må lette på baken

FlightTrack hadde denne funksjonaliteten og den savner jeg. Jeg vil ikke måtte gå Ougadougou App Store for å å få apper fra all verdens lufthavner. Jeg vil ha et columbi egg.

Back