• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flight Request

• Thread starter Thread starter GFL
  • Start date Start date

GFL

ScanFlyer Gold
Heisann!

Skal ut på tur imorra, noen som kan sjekke NB101 og NB108. Jeg vil ha 800 med winglets og ikke noe annet :D (Vet det må bli etter 20.00)

Har planer om å bevege med til Kystveien, regner med dette er innen gåavstand fra terminal 2 som Sterling bruker? Ellers noen tips fra folk som har vært der?

Kjipern at SQ ikke flyr til cph imorra! Men igjen, blir spennende å se om jeg kommer meg hjem imorra..

Replying to Topic 'Flight Request'

Ser ut som om NB 101 er OY-SEC :

http://www.airliners.net/open.file/490634/M/

mens NB 108 ser ut til å være OY-SEB :

http://www.airliners.net/open.file/541817/M/

Foreløpig ser det ikke ut som det blir fly med winglets på deg gitt....* sukker tungt og føler med deg *

LN-FHU

Haha, du tror du skal ut å fly i morra når Avinor skal vedta at Røyken flyttes til Sola? Du får sikkert masse tid på flyplassen i hvertfall ;)

hehe...måtte bli vanlig -800 da ja :) Men jeg overlever nok, får bare håpe ting endres. Er det mulig å få se dags-planen for disse flyene?

Originally posted by LN-BRK

Haha, du tror du skal ut å fly i morra når Avinor skal vedta at Røyken flyttes til Sola? Du får sikkert masse tid på flyplassen i hvertfall ;)

Jepp, tenkte ikke over det når jeg bestilte i billettene i august - at flygelederne skulle finne på noe sånt...

Men har sjekket prisene på WLAN på cph, så isåfall blir det live-rapporting fra CPH. Men vi satser på at de holder seg friske :D

Originally posted by GFL

Heisann!

Skal ut på tur imorra, noen som kan sjekke NB101 og NB108. Jeg vil ha 800 med winglets og ikke noe annet :D (Vet det må bli etter 20.00)

Har planer om å bevege med til Kystveien, regner med dette er innen gåavstand fra terminal 2 som Sterling bruker? Ellers noen tips fra folk som har vært der?

Kjipern at SQ ikke flyr til cph imorra! Men igjen, blir spennende å se om jeg kommer meg hjem imorra..

Aldri helt skjønt hvorfor man operer med 3 terminaler på Kastrup. Ikke store avstanden mellom f.eks terminal 2 og terminal 3. En som er vant til å gå avstandene på Gardermoen synes det nesten virker litt merkelig. Føler jeg er i samme terminal hele tiden. At det er to pir synes jeg forskjellig fra terminaler. Gardermoen burde jo vært oppdelt i 2 terminaler...innenlandsterminal og utenlandsterminal

Back