Flight Park AS

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Noen kjennskap til dette parkeringsselskapet utenom Jørn Hoel? http://flightpark.no/index.php La merke til det på et reklamebanner. Det har vært mye rart i den bransjen tidligere.

Merkelig lik logo til Brussel Airlines forresten

Attachments

• large_416885.jpg
    large_416885.jpg
    19 KB · Views: 1,489
Last edited:
Dette er ikke noe som har oppstått i kjølvannet av GT-parkering da? Uansett så må jeg innrømme personlig at jeg er litt skeptisk til tjenester hvor det er andre som kjører vekk bilen, spesielt etter de oppslagene som var der.
Er det Europark så er det i det minste jeg selv som eventuelt ødelegger bilen...

GT Parkering er vel nå en del av VIP-Parkering, noe a la hva som skjedde med Valet? Uansett så er det ikke rart GT forsvant, det nytter ikke å hele tiden ligge en hundrelapp på pris foran konkurrentene. Da sier det seg selv at folk ikke velger deg.

Men jeg ser at Flight Park ligger en hundrelapp under VIP igjen, så nå kan det hende VIP får problemer :)

VIP Parkering er vel borte ??? ( Tror jeg)

En bil fra VIP Parkering ble observert av undertegnede foran terminalen for ca. tre timer siden. Vet ikke om de evt. har gått konkurs eller noe i mellomtiden ^_^

Eller må det jo være vra når Jørn Hoel bruker det? Greit å vite at bilen blir tatt hånd om når man "har en drøm om å komme hjem" :lol

Hm..Vel dette er vel et av de selskapene som gikk konkurs, tidligere i år. Med rabalder i media og nøkler borte, ingen bil etc, samme folket bak igjen. Flyttet litt slekta som ikke har karantene for å drive videre...Samt hvor sexy er det at Hoel, trives med selskapet?

2015 Flight Park A/S lever. :drunk:

Nå er det på tide å rekamere litt for Flight Park. A/S De er utolig flinke til å måke snø av parkerte biler, men de bruker det de har for hånden, på vår bil var dette en spade, skyffel eller lignende. Dette benektes selvfølgelig av Flight Park. Jeg hadde bilen til taksering hos et bilskadesenter på Lørenskog, da han fikk vite hva som hadde skjedd, sa han: DER JOBBER DET MYE RART. De hadde mange skadesaker fra Flight Park, slett ikke uvanlig var kommentaren.. Det hadde akkurat kommet inn en nyere BMW X5 som ble kondemnert, etter parkering hos Flight Park. Forsikrings selskapet mer enn antydet det samme, ikke ukjent for oss.
Flight Park fraskriver seg ansvaret da vi ikke oppdaget skaden før vi dro fra Gardemoen, det var regn og sludd når vi hentet bilen, så det var ikke mulig å se skadene.
De fraskriver seg alt ansvar for skader som vi ble påført vår bil i Mars . Ikke nok med det, får du en skade etter at nøkkelen er levert Flight Park, er du selv ansvarlig i og med at man parkerer der.
Utdrag av vedtekter: All parkering skjer på eget ansvar. Flight Park er ikke ansvarlig for eventuelle innbrudd eller hærverk som skjer under parkeringen. Skader som eventuelt oppstår ved kjøring av Flight Parks sjåfør, dekkes av bilens forsikring. Eventuell egenandel dekkes av Flight Park. Skader må meldes vår representant før bilen kjøres hjem.
Oppdages ikke skaden før avreise , så glem å få noe i det hele tatt.:old
Jeg fraråder alle å bruke dette selskapet, og anmoder dere alle til å dele dette på alle mulige media.
Parker bilen selv, da står den i alle fall rolig til du henter den, om ingen har rappet den eller den er bort tauet.
Klart jeg burde lest vedtektene nøye, men jeg tenker at jeg har gjort som folk flest.:headbang

Back