Flight i 1989 - SVG-BGO-London

Fløy du med denne også? eller hadde du logget hva som var nedom SVG?

Fløy selv 9/10-1988 med DA4791 SVG-LGW (Dan-Air) Ukjent hvilken type maskin (Sete 23D) inngang bak.
Returen var 16/10-1988 med DA4790 LGW-SVG også her ukjent hvilken maskin (Sete 23D denne gang også).

Var det charter? Star Tour brukte Dan-Air Comet bl.a mellom SVG-LGW-svg, men mitt arkiv er u/s (toppetasjen)så det kan være feil 10 år jeg er innom her.

Re: Flight i 1989

Men gikk ikke SK515 BGO-SVG-LGW? Jeg har ikke noe spesifikt for sommeren '89, men den gjorde i hvert fall det et par år før.

Men jeg vil kaste fra muligheten for at det var BA med 737-200. Det varierte litt mellom sesongene, men jeg er rimelig sikker på at de i en periode fløy trekant LHR-SVG-BGO-LHR. De fløy også LHR-SVG-BGO-SVG-LHR med 737-300 (leaset fra Maersk). Alt dette var rundt middagstider.
Tidsperiodene på disse husker jeg dessverre ikke....

515 gikk BGO-SVG-LON, eneste grunnen jeg husker det var en mandag de ikke talte transitten o/b og oppdaget ikke før de var over Nordsjøen at der satt en marinegast i perm uniform ob som skulle vært i Madlaleiren:lol:

Var det charter? Star Tour brukte Dan-Air Comet bl.a mellom SVG-LGW-svg, men mitt arkiv er u/s (toppetasjen)så det kan være feil 10 år jeg er innom her.
Du er nok i feil tiår, ja. Siste Comet-flight i Dan-Air var i november 1980, siste gangen jeg så en av dem var på Kjevik i 1978, som en erstatning for den vanlige 1-11 til LGW derfra.

Så da står vi igjen med 737-200, 727 eller BAC1-11-500?

Det ser det faktisk ut som om det var, ser nå at vi ble hentet med buss fra Star Tour til hotellet.

Du er nok i feil tiår, ja. Siste Comet-flight i Dan-Air var i november 1980, siste gangen jeg så en av dem var på Kjevik i 1978, som en erstatning for den vanlige 1-11 til LGW derfra.

Så da står vi igjen med 737-200, 727 eller BAC1-11-500?

I etterpå klokskapens tid, så ergrer jeg meg enda, 17 år etterpå at jeg ikke tok vare på logg boka vi hadde på ENZV over fremmedhandling. Var ei skikkelig svær greie. Der står(stod) der mye rart. Tror den ble pakket ned og sendt vekk når vi ble BUSK. Kanskje den står i kjelleren i Diamanten, hørt at der står noen BU esker der hvistnok:headbang:headbang:headbang:headbang

I etterpå klokskapens tid, så ergrer jeg meg enda, 17 år etterpå at jeg ikke tok vare på logg boka vi hadde på ENZV over fremmedhandling. Var ei skikkelig svær greie. Der står(stod) der mye rart. Tror den ble pakket ned og sendt vekk når vi ble BUSK. Kanskje den står i kjelleren i Diamanten, hørt at der står noen BU esker der hvistnok:headbang:headbang:headbang:headbang
Alle BUSK ting er ute av Diamanten, alt ble sendt til Bodø.

Back