Prisen man får listet er som oftest for flere måltider. Mener det er 125,- for per dag for forhåndsbestilt frokost og det er en grei pris i forhold til hva man ellers må betale. Lunchen prøvde jeg meg ikke på. Cafeen hadde et greit lite utvalg i varme retter, et varmt karbonadesmørbrød til 89,- var som jeg sa nok for lunch til meg. De hadde visst noen pizza-greier også og mer utvalg enn hva man kan tro ved første øyekast.Artig lesing. Sitter å ser på en litt lengre tur med nøyaktig samme skuta, vil du anbefale å kjøpe frokost (270 NOK), lunch (590 NOK) eller middag (380 NOK) - eller er det rimeligere steder å få tak i mat på tilgjengelig? Ser du nevner en liten cafe som solgte smørbrød. Jeg vurderer å ta hurtigruten en tur for transportens skyld (med bil) - ikke "opplevelsen" (selv om det selvsagt er kjekt å ha det fint på turen), så jeg greier meg med det litt enklere...
Kvelden etter var det ingen buffet til middag, men kun den spesielle menyen. Tid og bordsetting man hadde fått opplyst stemte imidlertid ikke.
Menykort:
Det var forrett, hovedrett og dessert. Det var med helt normal servering og jeg kom ikke på tanken at noen ville ha mere. Og om det ikke holder med en normal treretters så kan du sikkert finne noe mere å spise i cafeen.Dette første middagsmåltidet som da ikke var buffèt? Ble du mett, da ?
Dette så virkelig magert ut. Slankekost ? Da måtte jeg i såfall ha tatt med meg med etpar bokser av lapskaus-hermetikk på lugaren og varmet opp med en primus (!).
Ja - jeg vet det er forbudt, men er det lovlig å la kunder forlate restauranten med en gedigen sult etter et mini-måltid?
Det var langt unna det jeg fikk før hovedretten da jeg var på Røros.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.