Flesland en mandagskveld i mai

Scandinavian

ScanFlyer Gold
Ble oppringt av forummedlem Piddien, og bedt om å stille på Flesland da han hadde en avtale med BT. De ville skrive en story om flyspotting. Vi var tre stykk som ble spurt og gravd om alt og enda mer innen for dette med flyspotting. Forummedlem G-COLE, ble flittig videointervjuet av en innpåsliten fotograf, mulig man få se resultatet av dette på nettet når de har gjort seg ferdig med saken. ^_^ Stor takk til Piddien som ordnet en tur i tårnet. :):devot:

Uansett, over til bildene. Første gang jeg har prøvd min nye 7D på flyspotting. Kjørte med auto ISO for å se hvordan den taklet jobben, så litt korn og kjas ble det.

5704989118_4fe76a344e_b.jpg

5704990066_d24ee3e354_b.jpg

5704424269_a6cba9124e_b.jpg

5704994122_8c218f60aa_b.jpg

5704426393_d62ecda816_b.jpg

Pene bilder, den svensken var virkelig svensk da:D.... Den SAABen altså:colgate:... selv om det ikke er en SAAB

Flotte bilder Kristoffer! Har faktisk enda til gode å bruke Auto ISO på 7D'en, kjører hele tiden manuellt :p Men gratulerer igjen med et fantastisk kamera!

Takker for kommentarene folkens. Blir nok mange turer med 7D utover året. :)

Tommy, det blir nok manuell ISO på meg også stort sett, men det er en veldig grei funksjon som fungerte ganske bra.

Dette var nydelige bilder ! :)

-Takk for ei hyggelig stund sammen med dere gutter !
Blir spennende dette ! -Men å ha linsa tett innpå seg..., og ikkje mot flya hehe.... Fælt hehe.... :rolleyes:

Takk til Piddien som ordna dette , og fekk oss opp i tårnet også !

Så nå at det var en rød flekk på halen til West Air ATPen. Er det noe den har flydd med, eller er det en mulig bird strike?

Flotte bilder, og en sen takk fra meg til dere to som stilte på veldig kort varsel.

Det var kjekt å få en tur opp i tårnet, og er glad dere likte den biten og. Takk til de som var på jobb i toppetasjen for å ta forspørselen med et ja på strak arm. :)

Back