Scandinavian
ScanFlyer Gold
Atter en gang var undertegnede og Toby91 en tur opp på den flotte flyplassen i vest, BGO.
Første flyet vi så nærmere på var en SAS CRJ900, OY-KFK

Denne amerikansk registrerte Moonyen stod nede på GA området, den dro ikke lenge etter, og fløy sørover.

Har alltid hatt sansen for Fokker 70.

Men CRJ900 tar seg bra ut den også.

Dagen for høymonterte motorer i dag. City Airlines med sin Emb135.

Ingen Flesland post fra meg uten et helikopter.

Bye Bye Lufthansa, som i motsettning til hva Ryanair sier var on time omtrent på sekundet.

Norwegian ankommer fra det store utlandet.

En hyggelig first officer.

Siste ut fra meg denne gangen, OY-KBR direkte inn fra København.

Kom gjerne med en kommentar.

Første flyet vi så nærmere på var en SAS CRJ900, OY-KFK

Denne amerikansk registrerte Moonyen stod nede på GA området, den dro ikke lenge etter, og fløy sørover.

Har alltid hatt sansen for Fokker 70.

Men CRJ900 tar seg bra ut den også.

Dagen for høymonterte motorer i dag. City Airlines med sin Emb135.

Ingen Flesland post fra meg uten et helikopter.

Bye Bye Lufthansa, som i motsettning til hva Ryanair sier var on time omtrent på sekundet.

Norwegian ankommer fra det store utlandet.

En hyggelig first officer.

Siste ut fra meg denne gangen, OY-KBR direkte inn fra København.

Kom gjerne med en kommentar.

) !  Jeg har en Nikon D90X m/18-200 mm, men jeg er ikke fornøyd med skarpheten...  Skarphet er det viktigste kriteriet mitt for valg av fotoutstyr...og dine bilder er de skarpeste jeg har sett!  :up:
) !  Jeg har en Nikon D90X m/18-200 mm, men jeg er ikke fornøyd med skarpheten...  Skarphet er det viktigste kriteriet mitt for valg av fotoutstyr...og dine bilder er de skarpeste jeg har sett!  :up: 

Jeg har en Canon 40D, og til disse bildene har jeg brukt 100-400L 4,5-5,6. et bra objektiv, men aller best når det får plenty med lys.
 Jeg har en Canon 40D, og til disse bildene har jeg brukt 100-400L 4,5-5,6. et bra objektiv, men aller best når det får plenty med lys.