R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 10 Aug 2008 #1 Ny tur på Flesland. Denne gang med blant annet A340 og 757. Enjoy.
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 10 Aug 2008 #3 Ja, ser det no når du sier det, eg syns det ble ganke flott med alle de blomstene nede der, så prøvde å gjøre det litt sommerlig, hehe. Takk for feedback.
Ja, ser det no når du sier det, eg syns det ble ganke flott med alle de blomstene nede der, så prøvde å gjøre det litt sommerlig, hehe. Takk for feedback.
LN-MOW Flyklapper Medlem 10 Aug 2008 #4 Ja, det var det jeg også synes. Men fargene ble lissom litt for blasse ...
Lennart ScanFlyer Rusty 10 Aug 2008 #5 Bra jobba Alex. Dette er din sommer når det gjelder fly/foto og bra resultater Fremgangen din er enorm
Bra jobba Alex. Dette er din sommer når det gjelder fly/foto og bra resultater Fremgangen din er enorm
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 10 Aug 2008 #6 Takk ska du ha Lennart. Hatt mye fint vær og masse bra fly i år. En flott spotte-sommer på Flesland.
Tændis ScanFlyer Blue 10 Aug 2008 #7 Dette var utrolig flott! Må si meg ening med de andre, du har utviklet deg enormt mye!
Madman ScanFlyer Gold 11 Aug 2008 #9 Nydelig. Må bare si meg enig med resten: du har forbedret deg enormt. :up:
I IngemarE ScanFlyer Blue 11 Aug 2008 #11 Sista bilden på A340:n är jättefin! Men, jag håller med LN-MOW om att färgerna är litet "blaskiga". Prova att dra litet i "Curves". Det borde hjälpa. Om du bara gör det,....då tror jag att du har en Augusti-vinnare!
Sista bilden på A340:n är jättefin! Men, jag håller med LN-MOW om att färgerna är litet "blaskiga". Prova att dra litet i "Curves". Det borde hjälpa. Om du bara gör det,....då tror jag att du har en Augusti-vinnare!
LN-SEK ScanFlyer Gold 11 Aug 2008 #12 FlightDeck said: Fine bilder! Har de vasket A340-maskinen? Click to expand... De blir vaska fast i Bankok nå tror jeg.
FlightDeck said: Fine bilder! Har de vasket A340-maskinen? Click to expand... De blir vaska fast i Bankok nå tror jeg.
STARSHIP 2 ScanFlyer Gold 11 Aug 2008 #13 Koser meg med Fleslandbilder , kan du ta noen bilder av arbeidene de gjør på flyplassen?? det hadde vært spennende for en tidligere tårngutt..
Koser meg med Fleslandbilder , kan du ta noen bilder av arbeidene de gjør på flyplassen?? det hadde vært spennende for en tidligere tårngutt..