IAG har sin kapitalmarkedsdag i dag, og som en av slidene der viser vil det bli litt trangere ombord.
-25 777 vil få 10 i bredden i economy
-A320 - Øker fra 168 til 180 seter fra W17
-A321 - Øker fra 205 til 214 seter fra S18
-Mindre F på kommende 787-9 leveringer
LGW flåten av 777-200ER vil få 10 i bredden først, og gå fra 280 til 332 seter, men siden det er 25 fly som skal "enhanches" så betyr vel det noen på LHR også.
Nå vet man også hvordan BA har tenkt konkurrere med Norwegian fra LGW
BA har jo vært kjent for trang business og romslig økonomi, men nå vil da økonomi bedre matche deres business class :stir
-25 777 vil få 10 i bredden i economy
-A320 - Øker fra 168 til 180 seter fra W17
-A321 - Øker fra 205 til 214 seter fra S18
-Mindre F på kommende 787-9 leveringer
LGW flåten av 777-200ER vil få 10 i bredden først, og gå fra 280 til 332 seter, men siden det er 25 fly som skal "enhanches" så betyr vel det noen på LHR også.
Nå vet man også hvordan BA har tenkt konkurrere med Norwegian fra LGW


BA har jo vært kjent for trang business og romslig økonomi, men nå vil da økonomi bedre matche deres business class :stir