Lisboa hadde vert supert,en passelig stor by med mye å se og masse god mat og drikke.
Avgang klokka 10 fra OSL,retur klokka 15 hadde vert finne tider å reise på?
Lisboa hadde vert supert,en passelig stor by med mye å se og masse god mat og drikke.
Avgang klokka 10 fra OSL,retur klokka 15 hadde vert finne tider å reise på?
SAS fløy OSL-LIS for noen år siden. TAP har vel ganske bra rutetider her, så det spørs om det vil gå. For øvrig er jeg enig i at Lisboa er en veldig trivelig by.
Faro betjenes allerede av bolaget, slik at skal man prøve noe nytt i Portugal er Porto en mulighet. Jeg har ikke vært der, men jeg har hørt mye pent om byen og Nord-Portugal. Uansett, til tross for at Hellas gjennomgår svært tøffe tider burde Athen settes på kartet igjen. Athen er i seg selv en hyggelig by og med Star partner Aegean med sin hub der som gjør det veldig lett å komme seg videre til veldig mange av de flotte øyene i Egeerhavet.
Men til saken, ettersom man ikke kan nominere ruter selv, tror jeg mest på Olbia eller Cagliari.
På appen til WF har det nå dukket opp noen nye SAS destinasjoner under er flyet i rute. Blant annet ADA, ADB, ACE, PMO, og ZAG. Mulig det er flere, men de jeg så i farta.
Kan jo tyde på at dette da er nye destinasjoner fra SAS.
Mener at flyplassene har dukket opp som vist på bilde. Har ikke sett noen flyninger dit ennå. Men konstaterer at appen er oppdatert med flere flyplasser som ikke har vært på listen før. Og veldig få charter destinasjoner, som ikke har ruteflygninger, er på listen. Så derfor spekulerer jeg i om dette er nye SAS ruter som ikke er offesielle ennå.
Der vises både charter og rute. Jeg gjør selv enkelte oppdateringer der. Men jeg tror ikke vi er helt i sync når de gjelder charterdestinasjonene til SAS. Skal se om jeg får tid til å ta en liten gjennomgang til uka. (og nei, vi får ingen forhåndsvarsler av SAS når de åpner nye ruter. Vi må følge med selv)
Litt nytt: Bergen-Alicante blir helårsrute (med opphold i desember og januar) på samme måte som Bergen-Alicante, begge med avganger på lørdager. I utgangspunktet var dette bare en kort sommerrute. Dermed blir det ukentlige avganger til både Alicante og Malaga fra Bergen, Trondheim og Stavanger, i tillegg til Oslo, Göteborg, København og Stockholm.