Flere forretningsfolk flyr Norwegian

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
Last edited:
Dette er jo svært gledelig, og dette viser at den store frekvensøkningen på rutene i Sør Norge var nødvendig og ble godt mottat i forretningsmarkedet. OSL-TRD X 13 og OSL-BGO X 14 og nå OSL-SVG X 10 gir stresskoffertfolka valgmuligheter.
 
I tillegg vil reservasjonen av de 5 første radene være veldig positivt!!!!
 
Bra at DY har fått taket på de forretningsreisende, for med det nye setereservasjonen forsvinner jo alle fritidsreisende som ikke finner seg i dette apartheid-lignende systemet, om man skal tro diskusjonen på aftenposten.no... :colgate:
 
Får bare håpe de ikke flyr XL-maskina da, for da mister de vel de som kunder for godt.
Jeg hadde den t/r Gran Canaria forrige uke, og MAKAN til trangere fly har ikke jeg opplevd.
Målte avstanden fra kanten seteputen til ryggen forran, og den var på utrolig hele 19cm!!!!!!:drunk:

Airbus 330.
 
Lurer paa hvordan i all verden de kommer frem til at flere forretningsreisende reiser med DY. Det er jo ingenting i denne artikkelen som underbygger dette. Det eneste jeg leser er at det er en oekning, ikke hvilket segment denne oekningen kommer fra
 
Lurer paa hvordan i all verden de kommer frem til at flere forretningsreisende reiser med DY. Det er jo ingenting i denne artikkelen som underbygger dette. Det eneste jeg leser er at det er en oekning, ikke hvilket segment denne oekningen kommer fra

Jeg må si jeg også stusset litt på dette, det er jo ingenting i artikkelen som underbygger denne påstanden.

Til Airbus Tero: Det med seteavstanden i XL-maskinen var ikke godt nytt for meg. Valgte DY til LPA fordi de var litt billigere og hadde litt lyst til å prøve den maskinen. Ærlig talt burde vel ikke DY minimalisert seteavsanden på sin desidert lengste rute (sammen med Tenerife) og samtidig til en destinasjon de etter sigende skal satse mye på i tiden i fremover.:angry:
 
180 seter i en A320 er vel drøyt. har hørt flere som klager på at det ikke er plass til beina. Heldigvis er dette en midlertidig løsning og nye 737-800 kommer i Februar og overtar. I følge Kjos har de bedre beinplass en -300 maskinene (?)
 
Jeg må si jeg også stusset litt på dette, det er jo ingenting i artikkelen som underbygger denne påstanden.

Til Airbus Tero: Det med seteavstanden i XL-maskinen var ikke godt nytt for meg. Valgte DY til LPA fordi de var litt billigere og hadde litt lyst til å prøve den maskinen. Ærlig talt burde vel ikke DY minimalisert seteavsanden på sin desidert lengste rute (sammen med Tenerife) og samtidig til en destinasjon de etter sigende skal satse mye på i tiden i fremover.:angry:

Beklager å si det, men det var helt j..lig. Maskina var smekkfull nedover og jeg hørte mange klage på plassen ombord. Jeg fikk krampe i beina de siste 30 min før landing.
På vei hjem,var det heldigvis ca 60 ledige plasser så jeg fikk en 3 seter for meg selv. Selv da var det trangt.

Airbus 330.
 
Og når en er solbrent i tillegg JK, så hjelper det vel HELLER ikke?, både hverken humøret eller tålmodigheten?

:D
 
..I følge Kjos har de bedre beinplass en -300 maskinene (?)

Ja selv med et seat-config på 189pax på B738-maskinene, som bl.a. TUIfly Nordic og Sterling har - vil dette være nyere og smalere seter. Dermed vil
det uansett bli bedre benplass, selv med max seat-config.
 
Ja selv med et seat-config på 189pax på B738-maskinene, som bl.a. TUIfly Nordic og Sterling har - vil dette være nyere og smalere seter. Dermed vil
det uansett bli bedre benplass, selv med max seat-config.

Men dette er vel de samme setene som de nå setter inn i -300?
 
Og når en er solbrent i tillegg JK, så hjelper det vel HELLER ikke?, både hverken humøret eller tålmodigheten?

:D


Solbrent er det lenge siden jeg ble, hjelper å smøre seg litt vettu.:D
Men turen hjem gikk greit det når jeg hadde litt bedre plass.
Ellers var jeg fornøyd med XL maskina, ren og pen maskin innvendig og trivelige cabin crew som alltid hos Norwegian.

Airbus 330.
 
Back
Top