- Når Nice-flyet er fullt, velger mange å fly til Genève i stedet og ta buss over fjellet. På 3-4 timer er de ved Rivieraen, sier Jansen
Jeg hadde flydd med Sterling eller Norwegian til Nice nonstop:spin:Originally posted by LN-MOW
- Når Nice-flyet er fullt, velger mange å fly til Genève i stedet og ta buss over fjellet. På 3-4 timer er de ved Rivieraen, sier Jansen
... jeg hadde tatt KLM eller BA ...... :sarc
Originally posted by Blubird
Tåpeligste jeg har hørt i hele dag. Hvem pokker er det som setter seg på en buss fra Genéve til Nice?
Originally posted by LTH
Hva med Trondheim-Nice? Vil ikke trønderne til den franske riveria?
Det går vel for tiden ruter til Nice fra Oslo, Bergen og Stavanger.
Originally posted by DY
Norwegian har jo forsøkt/forsøker med ruter fra Trondheim nonstop til London, Dubrovnik, Praha og Murcia inntil videre.
Originally posted by stakan
Skal vedde hånda mi på at SAS kommer på Trondheim-London
Originally posted by LTH
Widerøe hadde jo tenkt å åpne Trondheim-Stockholm med Q400. KLM åpnet samtidig rute til Amsterdam 2Xdaglig. Da ble det til at man satte inn en ekstra avgang til København istedet.
Originally posted by DY
Originally posted by LTH
Widerøe hadde jo tenkt å åpne Trondheim-Stockholm med Q400. KLM åpnet samtidig rute til Amsterdam 2Xdaglig. Da ble det til at man satte inn en ekstra avgang til København istedet.
Ja virka som WF trakk seg da KLM kom på banen. De hadde jo nesten pressekonferansen klar for rutestart til Stockholm. Hva skjedde egentlig?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.