Flere destinasjoner på de britiske øyene?

Re: Flere destinasjoner på de britiske øyene?

Hva med
https://www.youtube.com/watch?v=fHxO0UdpoxM

Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch

Men er vel egentlig ikke en helgetursdestinasjon og er jo egentlig bare en liten landsby - men verdt en tur - kun for eh navnet. Og er uansett ikke så langt Bangor som er en litt større by da.

Last edited:

Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch

Men er vel egentlig ikke en helgetursdestinasjon og er jo egentlig bare en liten landsby - men verdt en tur - kun for eh navnet. Og er uansett ikke så langt Bangor som er en litt større by da.
Takk, liker kombiløsninger. Anglesey og Bangor kombineres lett med Llan....eh......

Berwick-upon-Tweed kombineres lett med Lindisfarne.

Ingen gode destinasjoner lengere sør? Ser at jeg har sett lite i East Anglia.

Takk, liker kombiløsninger. Anglesey og Bangor kombineres lett med Llan....eh......

Berwick-upon-Tweed kombineres lett med Lindisfarne.

Hehe - kan se for meg dette da - hei jeg trenger en ambulanse, hvor ringer du fra? Jo ehhh skal vi se ehhh

Ser du har vært i Cambridge, derfra er det jo bare et drøyt steinkast til Ely. Fantastisk katedral og ellers et område proppfullt av historie.
Det skulle vel gå an å kombinere med Norwich (som engang var Englands nest største by) og Great Yarmouth?

Du må jo fly til Exeter selv om du har vært i byen. Det er jo hub-en til selveste Flybe...

Du må jo fly til Exeter selv om du har vært i byen. Det er jo hub-en til selveste Flybe...
Connections fra OSL er helt elendig med overnatting og gjerne flyplassbytte i London. Og har ikke igjen så mye å se nær Exeter.

Connections fra OSL er helt elendig med overnatting og gjerne flyplassbytte i London. Og har ikke igjen så mye å se nær Exeter.

Tullprat eller veldig innafor boksen! Hvorfor må du til London? Flybe flyr fra Alicante, Amsterdam, Belfast-City, Dublin, Edinburgh, Glasgow, Guernsey, Jersey, London-City, Málaga, Manchester, Newcastle upon Tyne, Norwich, Paris-Charles de Gaulle.

London er et sted man unngår.

Tullprat eller veldig innafor boksen! Hvorfor må du til London? Flybe flyr fra Alicante, Amsterdam, Belfast-City, Dublin, Edinburgh, Glasgow, Guernsey, Jersey, London-City, Málaga, Manchester, Newcastle upon Tyne, Norwich, Paris-Charles de Gaulle.

London er et sted man unngår.
Ehhh... fortell meg hvordan man kan fly fra OSL til Exeter uten å fly via London? Jeg får ikke opp noen slike opsjoner når jeg prøver booke.

Nå vet ikke jeg hvilke søkemotorer du bruker, men etter reisekartet ditt å bedømme hadde jeg trodd du var en erfaren planlegger. Det er såre enkelt: Du tar utgangspunkt i Exeter og planlegger bakover. Rett nok får du neppe gjennomgående billett, men det er sjelden et problem hvis du reiser med håndbagasje.

OSL-AMS-EXT er elegant. Det går også bra via MAN og EDI.

Helgetur uten gjennomgående billett er ikke å anbefale.

Helgetur uten gjennomgående billett er ikke å anbefale.

Ser overhodet ikke problemet. Det har jeg gjort mye og vil fortsette med det. Det krever litt planlegging og det er innafor.

Nei, de hører nok hjemme i en annen tråd. Og er fullt klar over forvirringen rundt hva man kaller de forskjellige delene og derfor valgte jeg navnet på tråden slik jeg gjorde.

Oversettelsen til norsk er:
United Kingdom = Storbrittania
Great Brittain = øya Storbrittania

Er i Derby nå. Vennligst forklar deg!

Ooops... sorry. Jeg trodde du skjønte at det var en spøk. :(

Det ligger en hifibutikk der forøvrig. Mellom et erotisk massasjestudio og en butikk med sexleketøy. Rett over gata er en form for Indisk restaurant som er helt ok.

Ser du en Inder i hifibutikken så ikke si at du kjenner meg.

Back