Da har du ikke sett mange custom modeller hvis du sier disse er unøyaktige, skal du ha mindre detaljer så må du printe dem rett på flyet, det vil du aldri eie for å si det sånn
Da har du ikke sett mange custom modeller hvis du sier disse er unøyaktige, skal du ha mindre detaljer så må du printe dem rett på flyet, det vil du aldri eie for å si det sånn
Jeg har sett nok av custom modeller, og har sett mye bedre enn dette. Jeg er også full klar over at det begynner å bli smått i 1/400 for dekaler, det er ikke de jeg sier er unøyaktige. Det er plasseringen av disse på modellen som ikke imponerer.
Noen få observasjoner: vinduene skråner oppover, for stort mellomrom på cheatlinen i nesa, cheatline er plassert for høyt (den blå går ikke over vingene i det hele tatt og begge skal gå under stabilisatorene i halen), bakdøra og reg nummeret er nesten helt oppe i halen og alt for høyt, motor-dekslene var hvite ikke grå (der er flere feil, men dere får vel poenget mitt med disse).
Med andre ord for mange feil, eller som jeg sa: unøyaktig. Kanskje jeg er litt pirkete, men skal en lage Custom modeller burde de som lager dem undersøke hva de lager modeller av først, og levere bedre kvalitet enn dette selv om det er i en "liten" skala. Det er i alle fall min mening. :fly
Ja, men de har vanligvis ikke like mange grove feil som disse BU custom modellene. Jeg kjøper ikke modeller fra AC/PH/GJ/DW osv når de er alt for unøyaktige heller.