• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flere bilder fra Jarlsberg

Fly high

ScanFlyer Gold
Så vidt jeg har fått med meg, er det bare Wingnut som har lagt ut bilder her fra suksess-stevnet på Jarlsberg sist søndag. Derfor legger jeg en håndfull av dem jeg tok. Dette er riktignok mer å betrakte som reportasjebilder, for mye kan sikkert sies om kvalitet og redigering og ...

Uansett, her er de. Og aller først noen som valgte å overnatte nær flyet sitt:

LN-TEX lagdre gromlyd over plassen:

Sammen med LN-WNH:

Men mest gromlyd lagde nok denne, med en Rolls Royce Griffon 2200 hk motor i nesa:

Dyktig håndtert av Per Cederquist:

Tiger Moth på vei!

Spørs om han rakk å ta noe bilde her?

Synes bildene var bra jeg...:)
Vekker iallefall gamle minner fra mitt aller første møte med bl.a. LN-TEX, som da var på Jarlsberg og flyshowet de hadde der i 1980^_^

Ja, LN-Tex har holdt det gående lenge her i landet!

Det sies forøvrig at flyshowene på Jarlsberg på 80-tallet var en højdare når det gjelder publikumsoppslutning. Det er visst bare oppslutningen i år som kan måle seg med "det gyldne 80-tallet"! ;)

NB! Iler til for å presisere at jeg med gyldent 80-tall utelukkende snakker om flyshow på Jarlsberg og ikke f.eks. om 80-tallsmusikk. Den tar jeg ikke sjansen på å mene noe som helst om her! :wow:

Back