TG har vel aldri vært noe foregangsselskap når det gjelder intellegent flåteplanlegging ...
I japan bruger JAL og ANA B747 med en capasitet på + 500 på reneA330 er ingen alternativ for domestic runs.
For tungt og for dyr for disse korte flydistanser.
Qantas opplevde vel cracks i understellet på sine A330 når de ble brukt på "shuttle" mellom SYD og et par andre destinasjoner.
Og i tillegg kom det MASSE cash ved siden av avtalene hvis man kunne formå TG til å ta inn en ny flytype/ motortype etc etc :colgate:Och på TG fleetplanning sitter väl folk upplärda från SK![]()
Og i tillegg kom det MASSE cash ved siden av avtalene hvis man kunne formå TG til å ta inn en ny flytype/ motortype etc etc :colgate:
TG faser ut sine A300-600 og disse blir faktisk erstattet med A330-300, som blandt annet brukes domestic.
Hvis alt gaar etter oppsatt plan saa faar jeg testet TG sin A300-600 om ca. to uker. Faar proeve aa ta noen bilder hvis anledningen byr seg![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.