no-backpacker
ScanFlyer Blue
Jeg vurderte definitivt å utsette den siste turen, ja. Jeg gikk en god del rundt der, og fikk til slutt hjelp, men det var ikke mulig å få tak i lege selv om jeg spurte etter det. Da måtte jeg i tilfelle inn til London. Det endte med at jeg ringte hjem til legevakta i Norge, som mente at giardia var for sjeldent til at det var sannsynlig at jeg hadde det, og at jeg burde komme meg hjem.
CC ombord var bare hyggelige og hjelpsomme i mitt tilfelle.
Jeg har opplevd å bli (drit)sjuk to ganger på reise. Ene gangen natten før jeg skulle reise hjem fra Liverpool med fly fra MAN. Jeg snakket med forsikringsselskapet og de mente jeg burde holde meg i ro til jeg var blitt bedre, det samme mente flyselskapet. Fikk lege til hotellet og også han mente at jeg bude bli til ting hadde stabilisert seg.
Andre gangen var for noen måneder siden, i Beijing. Takker høyere makter for at jeg kom meg inn på hotellet før treskeverket startet, for det sluttet ikke før etter flere dager. Også da snakket jeg med forsikringsselskapet. De ville ha meg til sykehus, men jeg hadde ikke sjangs til å bevege meg mer enn 10 meter fra doen. Det endte med at jeg fikk lege til hotellet og forsikringsselskapet ordnet alt.
Begge gangene sa hotellet at det ikke var mulig å få lege til hotellet. Da jeg sa at jeg var villig til å betale hva som helst, var det ikke noe problem. I MAN betalte jeg 1000,- og i PEK 2600,-, men fikk dekket alt av forsikringen.
Å få noe slikt under flyreise er ett av mine største mareritt og jeg er redd jeg hadde freaket fullstendig ut om det hadde skjedd...

Xxx.