Flåtenyheter
Gjelder utelukkende Airbus dette her:
- novair får sin A321-200 nummer 3 om noen måneder, akkurat når vites ikke, men mest sannsynlig i forkant av sommerprogrammet 05. C/n blir 2410.
Mest sannsynlig vil da den gjenværende B737-800 bli faset ut.
- I tillegg har bmi tydeligvis bestilt flere A319, og venter nå ytterligere 2 i tillegg til de 4 som først ble bestilt.
- Air France får ytterligere 2 A330-200, c/n's som opprinnelig skulle til Lufthansa, reg F-GZCO og -CP.
- Iberworld får en fabrikkny A330-300.
- SAA får ytterligere 2 A340-300 utover de 4 første bestilte.
Gjelder utelukkende Airbus dette her:
- novair får sin A321-200 nummer 3 om noen måneder, akkurat når vites ikke, men mest sannsynlig i forkant av sommerprogrammet 05. C/n blir 2410.
Mest sannsynlig vil da den gjenværende B737-800 bli faset ut.
- I tillegg har bmi tydeligvis bestilt flere A319, og venter nå ytterligere 2 i tillegg til de 4 som først ble bestilt.
- Air France får ytterligere 2 A330-200, c/n's som opprinnelig skulle til Lufthansa, reg F-GZCO og -CP.
- Iberworld får en fabrikkny A330-300.
- SAA får ytterligere 2 A340-300 utover de 4 første bestilte.