Fire timer i Philadelphia Airport - Hvordan løses dette best?

Ståle

Amatør
Fire timer i Philadelphia Airport - Hvordan løses dette best?

Om rett i overkant av to uker har jeg en "uendelig" lang connection på PHL Airport når jeg kommer inn fra Dublin og skal videre til SJU. Rekker ikke en tur inn til sentrum desverre.

Er det noe å anbefale eller triks her på flyplassen som jeg kan fylle tiden med? Utendørs - areas / free wifi e.l.?

Spør på forhånd så jeg kan utnytte ventetiden best mulig!

Re: Fire timer i Philadelphia Airport - Hvordan løses dette best?

Tja, min erfaring er at immigration, bagasje, security og transfer på PHL tar såpass lang tid at det kun blir noen timer du må slå ihjel. Mitt tips: finn deg en bar ;)

Tipper han har preclearance da han kommer fra DUB ellers tok det ikke spesielt lang tid heller da jeg kom fra OSl. (ca 35min) om jeg husker rett
Ja mener det er fri wifi og det tar bare få minutter til city center philladelphia med tåg (7$)

Tipper han har preclearance da han kommer fra DUB ellers tok det ikke spesielt lang tid heller da jeg kom fra OSl. (ca 35min) om jeg husker rett
Ja mener det er fri wifi og det tar bare få minutter til city center philladelphia med tåg (7$)
Det går bane til sentrum ja, men man skal ha bra med is i maven for en bytur på den korte tiden.
Kos deg heller med litt spotting når du først er på en fremmed flyplass :fly

Er ganske ukomfortabel med å spotte igjennom vinduer, så får nok finne meg en bar som også var en del av kriseplanen.. :)

Av nysgjerrighet, hva ville du gjort hvis du ikke hadde fått veiledning? Et enda større spørsmål, Hva ville du gjort hvis det hadde vært 16 timer?

Svar 1; Googlet på Flyprat såklart, men jeg hadde også helt sikkert bare fått opp en vurdering av longene på denna flyplassen :D Å utforske flyplasser er en praktisk ting å kunne, og som Someone også sier..finner en bar.

Svar 2; Det er åpenbart, stukket av og spist noen måltider i sentrum.

Restaurantene er ikke så ille. Ta med en bok!

Svar 1; Googlet på Flyprat såklart, men jeg hadde også helt sikkert bare fått opp en vurdering av longene på denna flyplassen :D Å utforske flyplasser er en praktisk ting å kunne, og som Someone også sier..finner en bar.

Svar 2; Det er åpenbart, stukket av og spist noen måltider i sentrum.

Selvom spørsmålet mitt var av nysgjerrighet, så var det også av en retorisk karakter. Dvs. at jeg mener 4 timers ventetid ikke kvalifiserer til en egen tråd.

Jeg vet jeg tråkker mange på tærne her, men jeg mener slike spørsmål læres best av egen erfaring. Hvis du bare følger anbefalinger, så vil du jo ikke lære deg hva du selv liker.

Ut fra mine kilder ser det ut til at Jet Rock Bar & Grill er stedet å henge. De har flere tappekraner dedikert til mikrobrygg. Befinner seg i Concourse B og D (den i B skal visstnok ha best øl og mat).

Så kjøper du en diger Philly Cheese Steak i tillegg, så skal du nok overleve.

Back