Fire stillinger ledig hos Norwegian innen Revenue Management

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
For the record: Jeg ble ansatt i Norwegian i september 2002, og fikk i desmeber 2002 et tilbud om en jobb i Widerøe som jeg takket ja til. Jeg var i prøveperioden min i NAS da jeg fikk tilbudet fra Widerøe, og gikk på 14 dagers oppsigelse. Det er jo nettopp det en "prøveperiode" er - en mulighet til arbeidstaker og arbeidsgiver å prøve ut arbeidsforholdet. Jeg fant ut i løpet av den perioden, at Norwegian ikke var et selskap jeg ønsket å jobbe for. Min nærmeste overordnede og jeg hadde et godt forhold, og jeg har stor respekt for hennes arbeid og henne som person, men jeg følte at jeg ikke kunne stå inne for den type flyselskap som Norwegian er og var. Jeg mener at man bør ha "et kjærlighetsforhold" omtrent til det selskapet man jobber for, man bør være glad i arbeidsplassen sin. Og det kjente jeg at jeg ikke kunne bli i Norwegian. Jeg har - som de fleste kanskje har lagt merke til - det forholdet både til SAS, SAS Braathens og Widerøe, så det var nok et klokt valg.

Det var - og er - intet "oldt blod" mellom meg og min tidligere arbeidsgiver (bortsett fra at jeg nå jobber for selskapets fremste konkurrent).

Ræser: Jeg tar sterk avstand fra dine påstander om at jeg fikk sparken, og jeg oppfordrer deg til å redigere dine innlegg. Den type grunnløse angrep på enhver person på Scanair.nos forum er ikke akseptabelt - hverken når det gjelder min person eller andre medlemmer - og er egentlig gyldig grunn til å utestenges. Siden det er meg det gjelder skal jeg være mere overbærende enn jeg ville vært om det var andre medlemmer, og gi deg mulighet til å trekke påstandene tilbake.

Men, for å komme tilbake til topic. Det er fire spennende stillinger som nå lyses ut.
Løp og søk!

Originally posted by BU662
Hihi,

Jeg vil bare starte å jobbe i Norwegian om jeg blir CEO...

Men aerlig sagt, er dette litt overraskende at 4 gutter i avdeling slutter i så kort tid...:wow:

Richard
Er jo ikke sikkert de 4 har slutta....kanskje fått andre stillinger internt, eller at Norwegian utvider sin stab......mange forklaringer. Farlig å "synse" for mye......

Med andre ord har halvparten av stillingene årsak i at personer har slutta - that's a fact!

Originally posted by dc-8-63
Originally posted by Ræser
Originally posted by dc-8-63
..vel paa engelsk betyr Kicked out - fikk sparken.....og saa lenge man slutter frivillig for aa begynne i en annen jobb bruker man - done that

Kommer an på hvilken versjon man velger å to på det :-)

hmmm that is a tough one....En Kjos...naa gaar allt saa jaevli bra...vi gaar med oeverskudd i nest kvartal.....eller han som egenraadig staar bak dette forumet, som stiller opp for at vi skal kunne dele fly vaar flyglede, som bruker sin egen fritid for at det skal kunne skje.....

Det er lett for meg aa vite hvilken versjon......

Sin egen "fritid" for at det skal skje, eller selskapets arbeidstid? Thats the question!
:naughty:

Originally posted by Lystige Laura

Sin egen "fritid" for at det skal skje, eller selskapets arbeidstid? Thats the question!
:naughty:

Trodde dette var en tråd om NAS jeg, men hvis du vil kan jeg rigge opp et teleskop på kontoret og følge med om CK følger opp forumet mens kollegene tar røykepauser, eller ikke. :spin:

Hvorfor det? Tror neppe CK "offrer" jobben sin, så du kan være helt rolig. Litt mye tøv fra enkelte i denne tråden her...

Antingen saa haller vi oss till topicen eller saa slaar jag rekord i laasta traadar under en 7 dagars period. Det aer bara att vaelja.

...och tro mig "Lystige Laura" och alla andra: CK offrar INTE SAS Braathens tid paa detta och ibland foervaanas jag oever att han anvaender saa mycket av sin fritid med tanke paa hur maanga beter sig.

Originally posted by CK
vel - to HAR sluttet, én er i permisjon. That's a fact!

Er det noen ROUTE MANAGERS som har sluttet ?? Den var ny for meg....Trodde det skulle utvides jeg....

Back