Fire bilder ifra OSL den siste uka

grindstein

ScanFlyer Silver
Her har dere fire av bildene jeg har tatt siste uke på OSL. Lar bildene tale for seg selv. Ikke skytt meg om det er noe rare farver,lys osv. Har akkurat tatt i bruk Photoshop, og har ikke gjort meg 100%fortrolig med programet.

Over til bildene. Har sortert dem ifra kortest til lengst.

IMG_7238_CRJ700.jpg

IMG_7214_CRJ900.jpg

IMG_7029_Boeing-777-300ER.jpg

IMG_7295_Airbus-340-600.jpg

En pen liten samling. Skal ikke skyte deg for fargene, men ser at enkelte rullebaner på OSL har blitt bratte i sommer :lol:

Fine bilder, men prøv gjerne å rett de opp slik at rullebanen blir i vater. Gjelder spesielt det nest siste bildet. ;) Hvilket selskap tilhører 737en på det første bildet? (rett bak LH-flyet)

Fine bilder, men prøv gjerne å rett de opp slik at rullebanen blir i vater. Gjelder spesielt det nest siste bildet. ;) Hvilket selskap tilhører 737en på det første bildet? (rett bak LH-flyet)

Tipper at det er denne maskinen du tenker på.
IMG_7151_Boeing-737-800.jpg

Ellers takk for hyggelige tilbakemeldinger. Joda jeg er opps på det med å få de rettet opp, men jeg fant ikke fungsjonen som skjerer bort kantene etter at man har vatrer dem opp.

Flotte bilder - og nydelige fly :D
ang. det siste spm. ditt: Du må velge "crop to remove background" i "straighten tool" på toolbaren for å ikke få rutete kanter ;)

Knall bra serie Steinar. Lenge siden vi har møttes nå...

MVH
Stein Olsen

Ja. Men du skal jo på liv å død dra te OSL på umeneskelige tider i helgene. For holde at jeg er oppe kl 0600 mandag til fredag, om jeg ikke skal det på lørdag å søndag å Stein:D

Hva med noen timer i morra ettermiddag på vollen Stein?

Ja. Men du skal jo på liv å død dra te OSL på umeneskelige tider i helgene. For holde at jeg er oppe kl 0600 mandag til fredag, om jeg ikke skal det på lørdag å søndag å Stein:D

Hva med noen timer i morra ettermiddag på vollen Stein?

Jeg tar med kaffe :D Vi sees.

Back