Finnes det virkelig ingen gode søkemotorer for flyreiser?

Re: Finnes det virkelig ingen gode søkemotorer for flyreiser?

Om du vet akkurat hvilken routing du vil ha kan du på expedia legge inn separate flygninger under multidestinasjon. F.eks OSL-DXB , DXB-Seychellene, Seychellene-RUN(?)
Skyscanner lar deg fjerne flyselskaper og endre total reisetid, men det virker jo som om du burde ringe et reisebyrå.. :)

Norwegian er vel de eneste som flyr OSL-DXB og de kan man ikke så gjennomgående billett med sammen med andre selskaper.
Er ikke i målgruppen for reisebyråer.

Norwegian er vel de eneste som flyr OSL-DXB og de kan man ikke så gjennomgående billett med sammen med andre selskaper.

De fleste søkemotorer klarer vel å gi rutinger med mellomlanding mellom to stopp i en multicitybooking. Hvis ikke kan du jo legge inn en stopover i f.eks. CPH ;)
Det du trenger er strengt tatt en skikkelig reiseforsikring som dekker missed connection på separate bookinger tror jeg :p

De fleste søkemotorer klarer vel å gi rutinger med mellomlanding mellom to stopp i en multicitybooking. Hvis ikke kan du jo legge inn en stopover i f.eks. CPH ;)
Det du trenger er strengt tatt en skikkelig reiseforsikring som dekker missed connection på separate bookinger tror jeg :p
Om det ikke er mulig å få til fornuftige connections og grei pris til RUN så velger jeg bare en annen destinasjon. Det finnes nok av destinasjoner i verden.

Å sjekke ut og inn underveis når jeg bare skal fra A til B gidder jeg rett og slett ikke. Og MRU eller til nød TNR er eneste sted hvor stopover er aktuelt om jeg skal til RUN.

Jeg tror ikke at søkemotorene er problemet her, heller mer mot at mulige kombinasjoner til RUN ikke tilfredstiller den reisende.

Er ikke i målgruppen for reisebyråer.

Tja, basert på hva du skriver her om dine behov så er de nettopp det du er. Reisebyråer er ikke bare for at tante Olga skal få kjøpt tur til Syden, men også for å sy sammen kompliserte reiser

Årsaken her er nok i all hovedsak at selskapene som flyr dit ikke har interlineavtaler som passer med reise til og fra Oslo. Mange selskap er også ganske så restriktive når det gjelder mulighet for å kombinere sine laveste priser med andre selskap, og da kommer du ikke unna å dele opp reisen på separate billetter .. om pris er en faktor!

Hva med stoppover i JNB? Mange måter å komme seg dit på 1 stop fra OSL

Skyscanner på mobil, er vel ganske bra til å finne lavprisdager, på de enkelte strekninger...

Hva med stoppover i JNB? Mange måter å komme seg dit på 1 stop fra OSL
Byen står ikke på todo-listen min. Om jeg flyr dit blir det for å dra på safari derifra og det vil jeg ikke gjøre på samme tur som jeg drar til RUN.

Byen står ikke på todo-listen min. Om jeg flyr dit blir det for å dra på safari derifra og det vil jeg ikke gjøre på samme tur som jeg drar til RUN.

Separat bilett videre med god connecitontid?

Separat bilett videre med god connecitontid?
Som sagt gidder jeg ikke rote med å sjekke ut og inn igjen når jeg skal fra A til B, det er ille nok å måtte ha en mellomlanding eller tre. :old

Back