"Finner ikke navnet - kontroller dine søke kriterier" - Martin prøver SAS.

Re: "Finner ikke navnet - kontroller dine søke kriterier" - Martin prøver SAS.

Så rakk du Hilton i Malmø før de stenger og, fra årsskiftet blir det Scandic logo på toppen
 
Re: "Finner ikke navnet - kontroller dine søke kriterier" - Martin prøver SAS.

Et mindre teknisk problem som varte en drøy time over 20 timer før flyturen er altså nok til denne negative vinklingen i topicen. Jaja.
 
Re: "Finner ikke navnet - kontroller dine søke kriterier" - Martin prøver SAS.

Så rakk du Hilton i Malmø før de stenger og, fra årsskiftet blir det Scandic logo på toppen

Ja, jeg har tydeligvis en "jinx"-effekt på Hilton-hotellet i Skandinavia. Begge jeg har bodd på har blitt droppet fra kjeden bare måneder etterpå ^_^
 
Re: "Finner ikke navnet - kontroller dine søke kriterier" - Martin prøver SAS.

Et mindre teknisk problem som varte en drøy time over 20 timer før flyturen er altså nok til denne negative vinklingen i topicen. Jaja.

Det var på ingen måte ment som en negativ vinkling. Jeg pleier som regel å skrive TR'er med en lite dose humor, samt at jeg pleier å forsøke å gjøre de litt spennende å følge med på. Derfor hadde jeg egentlig ikke tenkt å skrive noen TR fra denne turen. Da jeg forsøkte å sjekke inn hadde jeg ingen anelse om at SAS hadde problemer med systemene, men visste at jeg skulle fly på en billett som jeg hadde booket for poeng jeg ikke hadde, og derfor ble det noe spennende å skrive om allikevel. Så nei, trådtittelen er ikke basert på at SAS sine systemer ikke virket - for det var jeg ikke klar over da jeg lagde den.

Hadde det vært tilfelle at SAS ville nekte meg å fly på billetten uten å gi meg beskjed på forhånd hadde jeg nok vært mer negativ til SAS, men siden det "bare" dreide seg om en feil på innsjekkingssystemet ble jeg tom. nesten litt lettet ;)

Takk for at du leste :)
 
Back
Top