Finncomm på Osl

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Re: Finncomm på Osl

Ser der ja, det var Finncom, stod å såg på den mens eg venta på Hercules idag etter middag :) Stod å funderte litt på hva det var med blå hale som taksa inn på GA området.

Fantastiske bilder!

Ja jeg er takknemlig for alt du legger ut. Har noe lenger reisevei og tiden strekker ikke
alltid til for spotting når jeg kunne ha tenkt meg en tur.
Bildene du tar faller i hverfall inn i min smak, både mht skarphet og cropping.
Liker også og se hele fly , da det er spotter jeg har vært siden de glade 60 årene.
Kunst ser jeg på museum.

Setter også pris på de som legger ut spottervarsel , har fått noen godbiter gjennom
årene pga det , noe som er uinterresant for noen, er kanskje den de mangler i samlingen
for andre

sseas

Takk for sist i påsken er vel kanskje ikke den største skribenten her på forumet

Hmm,trodde en stakket stund at du hadde vært på Europris og shoppet nytt utstyr:colgate:
Dette var virkelig flotte bilder,Stein.

Hvorfor spotte når du har Stein er i skoen(e) på lufthavnen? Kan jo bare bli sofaspotter og nyte det du legger ut her.

Gikk som en lek å få bilder av denne........
Fine bilder som vanlig.

Vidar

Setter også pris på de som legger ut spottervarsel , har fått noen godbiter gjennom
årene pga det , noe som er uinterresant for noen, er kanskje den de mangler i samlingen
for andre

Desverre så er det noen ganger at vi som vet hva som kommer, ikke kan legge ut varsler. Det er ikke alt som bør / kan legges offentlig før i ettertid.
Men man prøver å dele godbitene så langt det er mulig ;)

S

Back