• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Finnair vurderer aa oeke paa USA

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Det snakkes bl.a. om Texas. Motivasjonen er aa fange stoerre andel av India-USA markedet.

.... men da trengs det nok fler fly ....

http://timesofindia.indiatimes.com/Finnair_eyes_India-US_route/articleshow/2831607.cms

"We will be looking to provide more services in the US and are looking at destinations on the west coast and cities like Houston and Dallas to which we can provide services in the future to cater to India-US traffic," he said, speaking on the sidelines of a yacht show in the city.

..
 
Da skal Finnair virkelig komme med noen attraktive priser. Å fly Texas- Helsinki-India er jo en skikkelig omvei når man kan reise AA DFW-ORD-DEL eller CO IAH-EWR-DEL og BOM..
 
MCT i HEL er nok bedre (kortere) enn de fleste flyplasser på internasjonale connections, så å få under 2 timer conx i HEL går nok bra.
 
Nå mater Lufthansa rimelig heftig fra USA til India, connection på 2 timer i FRA er ingen problem. I tillegg reiser det en del sjeler med Karri expressen som flyr fra flere flyplasser i USA. Men i Texas markedet har forretningsreisende tre meget gode alternativer daglig fra flyselskapene som er lokalisert i staten..
 
Back
Top