Finnair til Caribien.

"Leisure flights" har et eget servicekonsept og egne regler for bagasje og annet. 757ene kan enten være 100% chartret, eller så selges det også en del seter til "hvermansen" (mener vi kalte det "part charter"), og da benytter man merket "Leisure flights".

Uten at det har noe med Finnair å gjøre, men fløy ikke NB med 757 til Tobago/TAB for Startour/Fritidsresor eller var det Blue Scandinavia BLX (nå TUIFly)

Sterling (NB) fløy ihvertfall til både CUN og HKT med 757, og tror de også fløy til et sted i Florida med dem.

Uten at det har noe med Finnair å gjøre, men fløy ikke NB med 757 til Tobago/TAB for Startour/Fritidsresor eller var det Blue Scandinavia BLX (nå TUIFly)

Sterling fløy 757 til Barbados rundt 1990-92. Jeg mener også at Finnair fløy til Barbados på samme tid, men er ikke helt sikker på det. Jeg fløy selv med Sterling til Barbados fra Stockholm, via Bangor. En alt for liten maskin til en så lang reise.
Kan det stemme at Finnair fløy MD11 til Barbados, eller blander jeg med Kreta? (jeg jobbet begge de stedene den gang)

Back