Finnair sommerprogram 2025

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
I tillegg til nevnte Kirkenes-Ivalo, så har Finnair presentert følgene økning i 2025.

NRT går opp til daglig, slik at både HND og NRT vil gå daglig. NGO økes fra 2x til 3x ukentlig.

TLL og RIX får ytterlige 5x ukentlig, mens VNO økes med 2x ukentlig.

https://company.finnair.com/en/media-centre/all-releases/news?id=B72031C0B8591FCB

Finnair has updated its traffic programme for summer 2025. In Japan, Finnair will add frequencies to Tokyo Narita, offering thus daily flights to both Tokyo Haneda and Tokyo Narita in summer 2025. Additionally, Nagoya will get a third weekly frequency.

Spennende at de satser på ORD nå som SK reduserer. Men det er vel mye AA feed noe økningen på DFW vel bekrefter.

Har brukt den DFW ruten noen ganger og det er sabla effektiv feed videre til regionen. Så jeg ser helt klart den

Har brukt den DFW ruten noen ganger og det er sabla effektiv feed videre til regionen. Så jeg ser helt klart den

Selv om jeg ikke har det største statistiske grunnlaget, er det overraskende mange jeg kjenner som har fløyet OSL-HEL-DFW-videre-i-USA

Finnene priser seg ofte svært attraktivt på disse doble forbindelsene, så får vi se om det er noen penger å tjene på dette. Noe må de bruke flyene til.

Selv om jeg ikke har det største statistiske grunnlaget, er det overraskende mange jeg kjenner som har fløyet OSL-HEL-DFW-videre-i-USA

Det er faktisk rimelig convenient og med ultrasmooth connection i Helsinki. Og om man fly business får man som bonus en ekstra god natts søvn på vie tilbake og er hjemme til rimelig tid på dagen.

Så den har faktisk en del for seg for folk som er smarte nok til å se at korteste distanse på kartet ikke alltid er smartest.

Ser Finnair opererer en del europeiske ruter med A350 (bl.a. LHR, BRU, AMS) -er det på grunn av stor etterspørsel, eller bare for å holde maskinene i bruk mellom langdistanseturene?

Ser Finnair opererer en del europeiske ruter med A350 (bl.a. LHR, BRU, AMS) -er det på grunn av stor etterspørsel, eller bare for å holde maskinene i bruk mellom langdistanseturene?
Finnair har i MANGE ÅR brukt widebody-fly (A330,A340, A350) til LHR, BRU og AMS hovedsakelig av cargo-hensyn, men de har nok også en god del PAX- også på disse flyene som vel er timet til hovedbølgen til/ fra Asia.

Back