Finnair retro, din snik.

ENGM 911

ScanFlyer Rusty
Medlem
Pokker, er det mulig. I dag var Finnair med retro på OSL. Fikk jeg det med meg? Nei! Hvis noen der ute hadde visst hvor lenge jeg har hatt den smukkasen i kikkerten uten å få et bilde av den.....

Hvis noen der ute kunne sende en spotterinfo neste gang denne kommer til OSL hadde jeg satt umåtelig pris på det. På forhånd takk.

Cato

4961431534_446d4e813d_b.jpg

Last edited:
er det nå det passer å nevne at tom JEG har bilde av den Finnair-retroen? :)

Føler med deg Cato, var en tur bort på OSL idag og der stod den sniken parkert mens blue1 717 kom taksende inn, hvor er kamera når man trenger det?!? :headbang

Tror jeg har et par tre bilder av den, kansje du vil ha et ? Har et par til jeg vet du skulle hatt også.
Men nytt år nye muligheter, og den som venter på noe godt venter som.........
lykke til Cato ;)

TK

Jeg fikk den til slutt, så nå kan mobbingen opphøre. HØRTE DERE DET, JEG FIKK DEN!

TKDahl :baeh
LCH78 :mol
Halvorsen :70:

5331242084_dbb30cd28a_b.jpg

Jeg fikk den til slutt, så nå kan mobbingen opphøre. HØRTE DERE DET, JEG FIKK DEN!

TKDahl :baeh
LCH78 :mol

Gratulere :) Omsider :p (men må vært litt surt å vite at en flyspotter fra kalde nord tok bilde av den i 2009) :)

Gratulerer.

I og med at jeg har fått klar beskjed om å gi beskjed så var jeg rimelig rask på telefonen når jeg så den taxe inn. Ville ha vært pinlig om vi hadde greid å overse den når den sto i 4 timer :-)

S

Gratulerer.

I og med at jeg har fått klar beskjed om å gi beskjed så var jeg rimelig rask på telefonen når jeg så den taxe inn. Ville ha vært pinlig om vi hadde greid å overse den når den sto i 4 timer :-)

S

Ja det er du som skal ha æren for det learjet, kjørte sporenstreks til 180-feltet :colgate: Tusen takk for info.

Back