• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Finnair reklamen!

MartinL

ScanFlyer Dusty
Noen som så Finnair reklamen på TV2 nå?

Herlig og enkel reklame og et velplassert spark i leggen til CPH som Asia hub for Nordmenn!

Replying to Topic 'Finnair reklamen!'

Originally posted by MountainDew

Har Finnair bra Businessclass og bonussystem?

Finnair har nye lie flat beds på sine MD11 og er medlem av Oneworld alliansen. Alle MD11 får disse nye setene innen utgangen av april 2006. Jeg antar at A340'en fra VS også får disse setene.

Flatbeds

Fin reklame - enkel og grei. Finnair sitt produkt til Asia er bra. Mange destinasjoner og og avganger. Flyene er litt eldre enn SAS' sine, men synes setene er bedre (økonomi), dessuten flyr en rett vegen slik reklamen sier og en er dermed kortere tid ombord i flyene.

Syns Finnair gjorde et klokt valg med denne reklamen, som spiller på flyplassens strategiske posisjon. For hvem gidder å fly halvannen time til LHR, AMS eller FRA når man bruker 1 time til HEL?

Jaja SAS...

Er da 1:20 OSL-HEL, men uansett er min tidligere arbeidsgiver stort sett raskest til Asia.

Originally posted by Hurum

Fin reklame - enkel og grei. Finnair sitt produkt til Asia er bra. Mange destinansjoner og og avganger. Flyene er litt eldre enn SAS' sine, men synes setene er bedre (økonomi), dessuten flyr en rett vegen slik reklamen sier og en er dermed kortere tid ombord i flyene.

SAS's sine seter i økonomiklasse på A330/A340 er elendige. Altfor harde sitteputer og jeg fikk nærmest "tresmak" i ræva sist jeg fløy til BKK.

Glimrende reklame!! De setter virkelig fokus på det å fly "direkte" østover framfor å fly syd eller vest før man flyr til Østen.:up:
Syntes kanskje CO burde kjørt noe lignende i Norge, slik at enda flere nordmenn hadde valgt Newark som "gateway to the US"!;).

Back