• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Finnair med nye ruter til Nanjing, Stuttgart og Lisboa

Someone

Moderator
Medlem
Finnair utvider rutenettet østover neste sommer, når de lanserer Nanjing fra Helsinki. 3x ukentlig om sommeren og 2x om vinteren, alt med A330. Lisboa med 4x ukentlig og Stuttgart med daglige flyvninger er også nye destinasjoner

https://company.finnair.com/en/media/all-releases/news?id=2653469
Finnair expands its growing network in China with new year-round route to Nanjing

https://company.finnair.com/en/media/all-releases/news?id=2653469
Summer 2018: Finnair continues strong growth, opens new routes to Lisbon and Stuttgart, increases capacity for popular destinations

I tillegg så øker de kapasitet og/eller frekvensen på en rekke ruter, både kort og langt: NRT, BKK, ORD, SFO, GDN, TLL, SVO, DEL, BCN, EDI, MAD, KEF, DUB, DBV, AGP, HER, CFU, TLV, BLL, VCE, CHQ, RHO, JSI og JTR
 
Satt ved siden av Eivind Roald for leden, jeg spurte om nye ruter til Kina, men nei, de hadde god kontroll på det markedet, ikke noe å hente. Samme kapasitet som på slutten av 80 tallet da far min fløy ruten, i mellomtiden dukker Kinesere (sist møtte jeg en dame ned Bukkelægret) og Finnair opp overalt.
 
HEL-Lisboa hadde de tidligere også som sommerrute. Testet en gang, og var faktisk grei connection med Oslo den gangen. Og for de som samler TierPoints hos BA var det en god MR-rute, for det er akkurat langt nok til å være i longhaul-segmentet.
 
Back
Top