svgspotter
ScanFlyer Gold
Finnairs MD-11 fly var en av dem som passte fargene mest! 

Flyet klarte heller ikke å innfri løftene om rekkevidde. Men det var virkelig forut for sin tid, hva gjelder cockpit og systemer.Enig med alle dere som synes at dette er litt trist. MD-11 er et av mine virkelige favorittfly, men den ser helt rå ut. Ikke pen, men rå!
Det er nå min oppfatning, men jeg ser jo også at typen har gjort jobben, og at andre flytyper er mer drivtoff-effektive, etc. Men et par modeller har jeg da liggende![]()
OH-LGD står utanför Hangar 7 med blå "tail" och Finnair övermålat!
Flyet klarte heller ikke å innfri løftene om rekkevidde. Men det var virkelig forut for sin tid, hva gjelder cockpit og systemer.
Noen som har gode svar på mitt spm. i post 19?
Siste avgang med Finnairs gjenværende MD11 nærmer seg. den 28. desember ringe det for siste avgang til Bangkok og en drøy måned senere - den 31. januar 2010 er det klart for siste avgang til Dehli.
Kunne ikke ha vært mer enig!Finnairs MD-11 fly var en av dem som passte fargene mest!![]()
Meget synd at disse forsvinner hos Finnair nå - men helt klart nødvendig i disse tider. MD-11 er et meget dyrt fly å operere kontra nyere flytyper.Tidspunktene er klare, BKK og DEL får siste AY MD11 besøk![]()
Jeg har flydd litt langturer i økonomi med Finnair MD-11, og jeg kan ikke si jeg helt deler entusiasmen. Utenfra er det et kjempefint fly faktisk. Men på innsiden...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.