Finnair and oneworld point...

dypen

ScanFlyer Blue
Finnair Plus kort! Noen som kan gi meg en kortfattet info (evt link) til point og hva vi kan bruke våre 8888 point fra Finnair og oneworld til ? PS! Nettsidene til Finnair må det jo være noe galt med hvis du ønsker å finne informasjon :)

Takk for linkene, jeg skjønner vi må fly veldig mye hvis vi skal ha noen mulighet for en flytur eller oppgradering av Finnair bonus kortene våre :) Jeg trodde vel at to billetter tur retur Gardermoen-Helsinki-Shanghai ga litt mere til oppgradering f.ex. Jeg har surfet litt rundt på nettet og fant denne bloggen som også forklarer de nye poengene og oppgraderingene fra 2 mars 2010.

http://blogs.finnair.com/2010/03/02/changes-in-finnair-plus-frequent-flyer-program/

Vet ikke helt hva du forventet, men jeg tipper du har reist paa en veldig billig billett. Det betyr vel at du hat brukt noen faa tusenlapper og forventer aa faa noe gratis som koster titusenvis av kroner? Ingen bonusprogrammer er saa bra

:) du er inne på noe der! Hva jeg forventer er jeg usikker på da jeg ikke er veldig ofte på charter eller rutefly. Ta da flyreiser, tv, pc, mobil osv blir jo bare billigere og billigere. Aeroflot var det billigste alternativet som vi avsto fra, da ble de Finnair til nærmere 15K for to billetter som vi i tillegg kunne få bonuspoeng på. Det er mulig 15K er ingen ting men hva skal jeg med bonuspoeng som utgår på dato før de kan brukes til noe.

:) du er inne på noe der! Hva jeg forventer er jeg usikker på da jeg ikke er veldig ofte på charter eller rutefly. Ta da flyreiser, tv, pc, mobil osv blir jo bare billigere og billigere. Aeroflot var det billigste alternativet som vi avsto fra, da ble de Finnair til nærmere 15K for to billetter som vi i tillegg kunne få bonuspoeng på. Det er mulig 15K er ingen ting men hva skal jeg med bonuspoeng som utgår på dato før de kan brukes til noe.

Nå kan det riktignok diskuteres om begrepet er feil da man etterhvert får poeng for alt mellom himmel og jord, men på engelsk heter jo bonuspoeng; frequent flyer miles og er/var jo nettopp beregnet på de som flyr endel mer enn en gang om året.

Back