LN-FHU Superflyer 16 Feb 2006 #2 Replying to Topic 'Finn 1 feil' Det va no et "frøkteli'" langt Braathensfly............... 737XXXL kanskje..........
Replying to Topic 'Finn 1 feil' Det va no et "frøkteli'" langt Braathensfly............... 737XXXL kanskje..........
tosfreight ScanFlyer Silver 16 Feb 2006 #3 Replying to Topic 'Finn 1 feil' eller så er det to fly som lander like etter hverandre.... :spin:
espeno ScanFlyer Blue Medlem 16 Feb 2006 #4 Replying to Topic 'Finn 1 feil' Originally posted by tosfreight eller så er det to fly som lander like etter hverandre.... :spin: Click to expand... I såfall tror jeg HSLB får en rapport å skrive, for det var tett :up:
Replying to Topic 'Finn 1 feil' Originally posted by tosfreight eller så er det to fly som lander like etter hverandre.... :spin: Click to expand... I såfall tror jeg HSLB får en rapport å skrive, for det var tett :up:
I icantfly Newcomer 17 Feb 2006 #5 Replying to Topic 'Finn 1 feil' Eller er det bare et (u)heldig sammentreff av flyets posisjon og lukkertid ??
Replying to Topic 'Finn 1 feil' Eller er det bare et (u)heldig sammentreff av flyets posisjon og lukkertid ??
atck ScanFlyer Gold 17 Feb 2006 #6 Replying to Topic 'Finn 1 feil' Det er nok en kombinasjon av rett plassering, seriebildetakning og litt fotoshop. Jeg hentet Scanornesen fra neste bilde i serien K
Replying to Topic 'Finn 1 feil' Det er nok en kombinasjon av rett plassering, seriebildetakning og litt fotoshop. Jeg hentet Scanornesen fra neste bilde i serien K