Som noen som er i prosessen av å diagnostisere ungen sin med cølikali (eller hvordan det skrives på norsk

) - alle som hjemmediagnostiserer det og som "tror" etc blablabla - de har ikke peiling. Det andre jeg vil si er: hvorfor "vil" noen ha det? Jeg har overhodet ikke lyst til at ungen skal ha det :< Jeg elsker hvetebakst, hvete... ALT

Håper ikke det er det, samtidig som at alternativene vi har arbeidet oss ned til ikke er noe attraktive så på den andre siden håper jeg det "bare" er det... Alene en blodprøve er stress med små barn, for ikke å snakke om månedsvis med dårlig mage uten at man vet hvorfor. Visste dere forresten hvor dyrt det er med en avføringsprøve? Siden vi får regning på det, kan jeg fortelle at en test for å utelukke at det er parasitter, virus og bakterier, koster 400 euro. Jeg fikk litt sjokk for å si det sånn. Og det er kun til laboratoriet - legen som ba om prøven, konsultasjon osv kommer selvfølgelig i tillegg på separat regning.
Jaja. Kaffe og excel, ungene turner rundt og barnehagen er stengt. Kom melding i barnehageappen i dag, hvor det minnes på om at man ikke skal sende syke barn i barnehagen... Go figure.