Default Fin søndag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra den blå stuen. Kaffe, sjokolade og nyheter før jeg kanskje returnerer til sengen…er jo noen fordeler ved å ikke ha noen planer. Fjell-ørreten er klar for kveldens middag hos opphavet - skal se det blir en best søndag:-)

Søndag. Morgenkaffen i gang med at brygges på kanden, og ellers bare lidt fred og ro, inden dagen begynder. Klokken er 7.47, som er dagens bedste tid, og det er lige sådan det skal være. God søndag der ude.

Buongiorno fra Italia. Selv om den katolske kirken har gått bort fra å bruke latinsk, så er jeg ikke så fryktelig mye mer stødig på italiensk, men utifra reaksjonene så klarte brudeparet å svare riktig på spørsmålene fra presten. Snart på tide med frokost og espresso, så forflytning til Sirmione etterhvert

• Like
Reactions: EB
God morgen fra samme Italia. Ble kake til frokost i dag også. Godt i gang med espressomarineringen også. Etter hvert skal det forhales litt lenger øst i Veneto. Nærmere bestemt Padova. Leiebilen skal også leveres inn, også blir transporten med tog de neste dagene. Ha en fin dag

God morgen fra Scandic i Drammen. Koselig med husstanden på tur og artig med en relativt mørk Jokke revy (ganske greit at barna hadde lørdagsgodt på hotellet). Hotellet har nok sett sine bedre dager. Nå skal hele gjengen ned på gym og frokost før det er middag hos Svigers i hovedstaden senere.

God morgen fra Ascot. Siste timer messe for jeg flyr hjem til Prinsessa I kveld. "Dobbel bypass frokosten" på hotellet ble byttet ut med en ost og skinke dings fra en kaffesjappe. Føler meg litt bedre allerede.

Har til og med spart siste 80 sidene av SciFi boka til flighten hjem i kveld. Dette blir bra fra sånn i 16.30 draget.

Ha en super søndag.

• Like
Reactions: EB
God dag fra Oslo, her venter det en kveldsvakt om noen timer, men før det skal jeg nok få trimmet litt. Det var iallefall rolig og fredelig på gårsdagens kveldsvakt så får satse på det i dag også.

God dag fra bartebyen og Royal Garden. Klassefest i går, hyggelig gjensyn med gamle venner. 10 år siden siste vi møttes. Var på omvisning på E.C Dahl og deretter noen utepils i nydelig høstvær. Overraskende god middag her på hotellet. Straks hjemover til fruen og fårikål🙂 Transporten besørges av flybuss + SAS i Plus.

God søndag fra Lima. Straks en runde på treningsrommet før det blir mimosafrokost. Lunsjflight med LATAM tilbake til SCL senere.

God dagen frå Trondheim. Foreldre har sett seg i bilen sørover, hagen er rydda og "klar" for vinter (trampoline, poteter, plenklyppar osv...). Eg er mindre klar for vinter. I går var det reine sommaren, noko gråare i dag, men framleis fint. Blir eit par timar med heime-kontorering, både huslege ting og kanskje litt lesing/skriving om/for jobb.

Back