• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fin søndag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fin søndag

God morgen fra Ris. Stille og rolig her i hjemme - nyheter og kaffe holder i massevis som selskap i noen timer. I løpet av dagen håper jegvogså VIF år brukt marka. Ha en fin søndag du også.

Re: Fin søndag

God morgen fra Hvalstad. Espresso i koppen og vondt i kroppen.....at det kan ta så på å klippe en hekk. Tydeligvis noen uvante muskler som ble brukt. Hadde dog vært praktisk om avfallstasjonene også var oppe på søndager, for nå har jeg garasjen full av tuja. Ellers er det nok annet å fikse i dag, så kan jeg sikkert velge om jeg skal begynne med vinstativene til kjølerommet eller henge opp bilder. Ha en fin dag

God morgen fra Ris. Stille og rolig her i hjemme - nyheter og kaffe holder i massevis som selskap i noen timer. I løpet av dagen håper jegvogså VIF år brukt marka. Ha en fin søndag du også.
VIF får brukt marka? Tror de skal sparke ball i dag mot RBK og ikke bruke marka. [emoji23]

Jaja. God søndag fra Oslo. Ingenting spesielt på agendaen. Tenker jeg bare skal sløve

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen (norsk tid) fra Tokyo.

Dagen tilbringes foreløpig med noen kalde i Yoyogi park før ferden går videre til en musikkfestival litt senere.

God morgen - god morgen. En rolig lørdag gjorde at minstemann fikk toppladet batteriene, så dagen startet tiiidlig med maks fart og høyt aktivitetsnivå. Jeg tok meg faktisk i å ønske meg søndagsåpne barnehager da det var som travlest. :rolleyes:

Av andre ting så har jeg studert falske nyheter på Facebook der noen har redigert litt på en stormfull landing til en Dragon Air-maskin.......
Ha en fin søndag, både med og uten roll.

https://www.facebook.com/TimeNewsInternational/fake_news_roll

Last edited:

Mornings fra Lisboa. Har hatt noen fine dager på Heritage Av. Liberdade. Ble oppgradert til junior suite, så har boltret oss på «halve toppetasjen». Var nede i Cais do Sodre, det gamle havnekvarteret, i går kveld. Der har fulle sjømenn og lettsindige damer blitt byttet ut med allverdens lokale hipstere og tilreisende av alle slag... men livlig er det der. Og gamle Bar Oslo er fortsatt i drift. I dag blir det nok litt shopping for å blidgjøre madammen, før Brussels Airlines skal få oss hjemover i løpet av kvelden. Ha en fiin søndag! Og så håper man at Enga fortsatt er i form slik at trønderne blir sendt hjem med halen mellom bena...

Morgen fra østsida av tigerstaden.

I dag er en av dagene det pleier å være kjekt som trønder i Oslo. I kveld skal vi teste ut nye stadion til VIF for første gang.

Morn fra Bergen.

Dagen i dag er for Paracet og ro.
Den jækla 60% - Samme hver gang og det læres ikke.

Det blir ikke mer festligheter med alkohol i år for å si det mildt.

Over-og-ut

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra Gamle Oslo. Ny kaffe er satt over ette tidlig oppstandelse og tidlig brunsj. Litt Mozart og Mahler, for på anlegget for å mimre litt over torsdagens konsert. Snart blir det å sette over en gryte med fårikål. Rolig søndag uten andre planer enn akkurat fårikål. God søndag!

God formiddag - regn i luften passer fint, da kan man gjøre litt indretjeneste uten å få dårlig samvittighet. Ellers er det vel bare fårikål på planen i dag også.

G... for nå har jeg garasjen full av tuja.
For å sitere en anleggsgartner - "hvis du planeter Tuja så husk å ha en avstand på minst 2 km mellom hver busk" :lol:

God regnfull søndag fra Sola. Skikkelig høstvær utomhus, og nada planer, så da har en like godt møtt opp på gamle-kontoret for å få unna endel oppdrag. Slikt viser jo også igjen på lønns slippen. Så her går det i kaffe og plotting av data i Excel, så jeg regner med at jeg er helt tullerusk i ettermiddag når jeg er ferdig :eek:

Ha en bra søndag :)

God morgen fra Dublin. Etter en natt med litt regn, kom sola akkurat fram. Klar for hjemreise til OSL med BA via Heathrow.

G’moorgen herfra. Lett regn ute, det er alt vi får av Florence etter ukas voldsomme mediestyr. Tøft ute ved kysten selvfølgelig, men likevel ikke på langt nær som ekspertene forutså.

Er beordret på kino ... ellers lite som skjer.

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Her har det striregnet i hele dag, så det har kun vært sløving innendørs. Greit det også av og til. Tror jeg skal fortsette med det resten av kvelden faktisk.....

Mandagen kommer sikkert fort nok allikevel...

Sen søndag i Cupertino, helgen hjemme var kort - 4 gang på rad med Uber BMW - var på rommet 22 minutter etter landing, kan like små effektive flyplasser som allikevel har både Lufthansa og British Airways. Ha en flott start på uken i øst

Back