• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Fin mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra den blå stuen. Kaffe, forum og snart siste nytt fra NRK Stor Oslo. Full arbeidsdag på toppen av byen før det blir et kveldsbesøk hos opphavet. Ha en fin start på en ny uke.

God morgen. Fin tur med sas i går. Kan slå fast at SQ lounge er mer spennende enn LH. De er fortsatt hissige på å veie håndbagasjen, men jeg slapp veiing da hun så boardingpasset tror jeg. Tre rader buss og vi tømte visst 2,5 flasker champis. De hadde lastet tre flasker for t/r. Ingen kontroll på dokø. Den laksen på rugbrød kunne de droppet fra menyen. Lanet 10 min før tid og hjemme 00.13 for 126 kr for to var helt ok da jeg trodde vi ville ende med drosje.

Blir kontorering og litt sjåførtjeneste utover dagen.

Morn fra Tønsberg. Sluknet såpass tidlig i går at man klarte å sove et anstendig antall timer, selv med 2t avbrudd på midten. Det skal hjemmekontoreres, og så starter jo jaggu julebordsesongen på fredag

God morgen fra kontoret. Hockeytrening for begge gutta i kveld, "seriekoblet" denne gangen. Så får sørge for å få på meg løpeutstyr så jeg får trent litt selv mellom logistikken. Ha en fin dag.

Mandag er nydelig.. Tok treningsfri i dag og leverte eldste arving med veninner på skolen ved Solli Plass - koselig start på dagen. Eieren av huset vi her leid i Florida hele jul og nyttår ringte og fortalte at de hadde fått rødt kort fra nabolaget om utleie, så nå blir det brått mye omorganisering. En dør lukker seg og en ny åper seg. I kveld er det event med bolaget og FruS

God formiddag fra Gardermoen Park Inn.
Fin tur innover fjellet med 4008.
Seminar hele dagen står på agendaen.

Ha en flott dag.

God morgen fra Chile. Herlig helg med sol, hygge og vin. Nå blir det et par dager med detox. Straks trening. Ha en bra start på uken.

Fin mandag? Nei liker ikke mandager.. Burde vært grodag..
Men fant veien til jobb i dag å, bare de selvutnevnte sherriffene fra Securitas og billettkontrollen ble ferdig - og jeg kom meg av bussen.

Resten av dagen blir å holde andre med selskap over Teams.. zzzz

Ha en billettfri dag, gleder meg til tirsdag allerede..

Hei og hå ... det er mandag og Mad Dog Monday .. Erik Bye synger om Anna Lovinda på radioen og jeg må fikse en dørlås ...

Skal ta svigerbeistet til feriekolonien på morran ... det bør helst ikke oppstå noen komplikasjoner. 🙏

Så uten ytterligere komplikasjoner, blir det å fly en A340 i morgen. Sjelden kost nåtildags, men trolig ikke for siste gang.

Mad Dog Monday, ja .... SEA 2002, fra mine glansdager på SEA ...

N130NJ.webp

God dag fra Lillestrøm. Vesentlig bedre form i dag enn i helgen, men ikke god nok til kontoret. Ikke at jeg hadde vært særlig velkommen heller. Jeg har selv vært initiativtaker til at det er ufornuftig å komme på kontoret som en smittebombe når du kan gjøre 95% av jobben hjemmefra.

Så her er det bare litt hjemmekontorering og daffing på gang. Etter planen Paris i morgen, om formen tillater.

Ha en ekstra best mandag!

• Like
Reactions: EB
Back