• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fin kveld på OSL, uvanlig mye Thomas Cook fly

Fellowship

ScanFlyer Dusty
Medlem
Fin kveld på OSL, uvanlig mye Thomas Cook fly

Nydelig solskinn og meldingen om at Superjet RA-89004 skulle komme fra andre gang i dag, gjorde at jeg tok turen oppover og hadde to og en halv time der før sola truet med å gå bak trærne og åsen i vest.
Legger bare ut et bilde nå, for kvelden er alt blitt altfor sein med tanke på uka som følger.

I ettermiddag Var det ikke mindre enn 4 Thomas Cook fly på OSL samtidig, og enda mer uvanlig var det at alle 3 stk A330-300 OY-VKG/H/I var inne samtidig ! Det tror ikke jeg har hendt før, uten å vite sikkert selvsagt....

Poenget var at det ifølge OSL sine nettsider skulle gå 3 stk Thomas Cook fly til Bardufoss.
OY-VKI som skulle kommet kl 16:30 fra Rhodos, kom ikke før nærmere 19:30, dermed ble OY-VKG flyet inn sørfra, og OY-VKH kom inn fra Stockholm, mens A321 OY-VKA ble overført fra BGO.
Disse tre tok flightene til BDU, mens OY-VKI fikk hvile overnatte på fjernparkeringa så det ut som.

Nok prat,
her er nymalte OY-VKH i det den ankom bane 19L fra ARN ca kl 19:13 i kveld:
7237051448_31af000b40_b.jpg

Takk for en hyggelig kveld til dere jeg traff ved 01R litt etter kl 20
Happy flying :)

Re: Fin kveld på OSL, uvanlig mye Thomas Cook fly

Legger til at par andre

7237527134_c375be80f5_b.jpg

TUI sin nyeste, SE-RFX, som noen etterlyste bilder av gikk ut som BLX 367 til Chania i ettermiddag.

Og så den jeg dro for å se:
RA-89004 da den kom som SU 2232:
7237527348_02993abb8b_b.jpg

og da den gikk hjem som SU 2233:
7237527952_4b595e9a79_b.jpg

Re: Fin kveld på OSL, uvanlig mye Thomas Cook fly

Jeg skjønte nesten ingenting når jeg så 3 stk A330 på Gardermoen...gøy var det jo!!

Pene bilder må jeg si!

Back