Fin frigjøringsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fin frigjøringsdag!

God morgen fra Ris. Kaffe, forum og NRK P1 er som alltid den beste starten på dagen. Om en drøy times tid så går turen til toppen av byen. Skal se det ligger en arbeidsoppgave eller tjue og venter på meg der. Best torsdag ønskes!

Re: Fin frigjøringsdag!

God dag fra Oslo. Ikke helt i form så dagens vakt utgår. Problemet var bare at telefonnummeret jeg har ikke funket, sentralbordet kunne av en eller annen grunn ikke hjelpe meg, men fant til slutt nummeret til aktuell sengepost på nett. Beskjed er iallefall gitt, så får vel forsøke å sove litt igjen.

God morgen fra Hanøytangen Yard.

Dagen i dag blir som resten av uken, 12timer vakt med opsjoner på timer utover det. Så litt søvn og på’ann igjen. Sånn går denne ukens hamsterhjul.

Ha en fredfull frigjøringsdag der ute.

FQTV

God morgen fra kontoret. Nydelig økt i gymmet i dag også.. det tok over 50 år før man likte dette. Sjømat og amerikanske druer med fruen i kveld.

Mornings fra kontoret. Løpetur med kolleger før lunsj, og supporter på eldstemanns fotballkamp i kveld. Ha en fin dag.

Good morning ya'll

Føler meg ikke særlig frigjort i dag, men muligens fra Tyskerne... hmm... nei, de maser de også. :)

Ut og handle effekter og kaffekopper og slikt med Norske flagg i dag siden hele bolaget, fra fjern og nær, skal feire 17 mai på messe i nettopp Tyskland.

Og så skal det kontoreres litt så klart, men på sånne type dager er det jo ofte også mulig å gjøre noen omveier via både bakeriet og kanskje hilse på Speedbird.

Ya'll have a good day now!

God formiddag fra Forus,
Morgenmøter gjennomført , en tur ut for å trimme hårluggen i lunsjen før dagen fortsetter med interessant prosjektarbeid her i butikken.
Jobbing på Flymuseet i ettermiddag.
Ha en fin sommerdag alle.

God morgen fra kontoret. Nydelig økt i gymmet i dag også.. det tok over 50 år før man likte dette. Sjømat og amerikanske druer med fruen i kveld.

Erna sier at hun aldri har sett en jogger som smiler...

Derfor går jeg tur med hunden i steden. Da smiler alle.

G’morgen. Oppdaget i går at noen brukte visa-kortet mitt til å handle for 800 daler hos Disney. En kjapp telefonsamtale senere var kortet stengt, posten reversert og nytt kort ankommer før ukeslutt. Heldigvis ikke vanskelig å få løst slikt lenger. Det er vel tredje gangen for mitt vedkommende ….

Velvel …. Slipp torsdagen fri!

God torsdag fra Santiago. Her regner det i dag. Over en måned siden sist, så helt greit med en vask. Norsk sommer returnerer i morgen. Forbereder et event i morgen og så blir det en tur på gymmen.

Mornings fra kontoret. Løpetur med kolleger før lunsj, og supporter på eldstemanns fotballkamp i kveld. Ha en fin dag.

Hva med å nyte i stedet for å yte...

Gratulerer med dagen! Viktig påminnelse i disse dager.

Noen fra Oslo her? Det fløy flere småfly over byen i dag i formasjon.. noen som vet noe årsak?

God kveld fra Lillestrøm.
I går fikk jeg en skikkelig flott flytur. Fikk med en kollega på veteranfly tur. Hans første så han var litt spent.
Vi bestilte en tiger moth og en Cornell fra Kjeller. Spurte om de kunne fly sammen, og fikk ja! Min kollega fikk tiger moth og jeg tok Cornellen i bakre cockpit. Faktisk har jeg fem turer med Cornellen nå, og fire i tiger moth.
Cornell tok av først, så tok vi en 365 grader for å vente på tiger mothen som kom opp på siden av oss. Ikke på lang avstand, men rett ved siden litt forfra. Noe så rått og pent har jeg aldri opplevd i lufta før. Den strøkne tiger mothen duvet opp og ned rett i nærheten. For et syn!!!
Vi fløy i formasjon utover mot Oslofjorden, Nesodden og til Holmenkollen. Deretter brakk tiger moth av mot Kjeller og min pilot satte kursen mot Maridalsvannet. Jeg fikk oppleve litt vektløshet omtrent i wingover manøvre. Skikkelig artig og sitte i åpen cockpit og føle maskinen faller og kikke på vingen som står rett ned mot vannet. :)
Så ble kursen satt mot Kjeller hvor tiger moth hadde landet på gresset allerede. Vi landet på rullebanen i en perfekt landing. Min kollega ventet med et stort glis! Første turen i åpen cockpit ga mersmak!
God frigjøringsdag folkens!

Back