• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fin Fredag for fiffen .. ?

Helg!! :) God ettermiddag fra VY i retning Lillestrøm. Her begynner man tidlig og slutter tidlig for å unngå rushen. Fint jeg kan det. Man må jo fysisk sende ut pensler til Covid19 så gjemmekontor går ikke. Hjemmehelg i vente og det er sabla greit etter jobben den siste uka! Ellers skal man til Trondheim på torsdag neste uke. Er visst en ny rute som åpnes. Det pussige er at jeg ikke liker dem, men fly første turen strekker jeg meg til. En Neo fra SAS ned igjen er innafor! ;)
God helg!

God start paa laaang helg her i vest ogsaa, ingen jobb foer Onsdag - firmaet gav oss en fortjent hviledag paa mandag og gir ogsaa alle fri paa valgdagen - saa her er man klar for lang tur - Land Roveren er pakket - Portland i ettermiddag og videre ned langs I-5 til Palm Desert loerdag - soendag. Nytt kamera (med telefon) plukkes opp i Portland i ettermiddag.
Fant til min glede at Lokal Butikken her paa oeya naa selger Nespresso baade Peet’s og faktisk original Nespresso Starbucks - og samtidig hadde de 18 USD avslag paa en roedvin saa det ble en artig handle kurv paa morgenen - 20 Nespresso Kapsler og 12 flasker vin....ikke vaert klokken 06:30 ;-)

og 12 flasker vin....ikke vaert klokken 06:30 ;-)

Jammen.. jammen.. jammen...

Er det ikke farlig å kjøpe vin så tidlig? På samme måte som det er farlig å hente palle fea Vinmonopolet på posten utenfor Vinmonopolets åpningstider??

Må jo være en grunn til at det er sånn?

Jammen.. jammen.. jammen...

Er det ikke farlig å kjøpe vin så tidlig? På samme måte som det er farlig å hente palle fea Vinmonopolet på posten utenfor Vinmonopolets åpningstider??

Må jo være en grunn til at det er sånn?

Tror ikke det er saa farlig om man ikke drikker den saa tidlig - med unntak av Sancerre som jo alle vet er en frokost vin :p

(Og jeg er fortsatt nesten snill og skrev ikke noe om LN-MOWs Keurig ;) )

(Og jeg er fortsatt nesten snill og skrev ikke noe om LN-MOWs Keurig ;) )

Nei du gjorde ikke det, men kan jo nevne at Costco her selger Peet's til både Nespresso og Keurig og har gjort det lenge. :p Starbusck Nespresso har jeg dog ikke sett men det er en evighet siden jeg var inne i en Starbucks sjappe ..

Og du vet, en enkel Bærumsgutt som meg synes det er HELT ok med en kopp eller to keurig på morran ... ;)

Nei du gjorde ikke det, men kan jo nevne at Costco her selger Peet's til både Nespresso og Keurig og har gjort det lenge. :p Starbusck Nespresso har jeg dog ikke sett men det er en evighet siden jeg var inne i en Starbucks sjappe ..

Og du vet, en enkel Bærumsgutt som meg synes det er HELT ok med en kopp eller to keurig på morran ... ;)
Costco her selger Starbucks by Nespresso - men når en trenger en Trippel Ristretto før 07:00 er Town & Country elegant plassert og ekstra bonus med 18$ av vinen

Back