Ferie 2012

FlyboyKarsten

ScanFlyer Gold
Hei fly venner. Jeg trenger litt tips ang ferie i år altså sommerferien i 2012, jeg vil på spottetur til Frankfurt Main men vil også til Spania og slikke sol. Men om jeg reise til Spania er det ikke spottetur kun soling nyte late dager i varmen, noe vi enda ikke har her hjemme. Men om jeg reise til Frankfurt Main vil jeg spotte noe jeg elsker, så har et dillema her så jeg spør om tips for i Frankfurt kan været være nokså likt som her hjemme og det er jeg lei. Jeg vil ha sommer og sol og slappe av og nyte sommer, så kom med tips jeg sliter her nå kjenner jeg på kroppen og ferielysten.

Vi gjorde det i 2010 på vei til Kroatia. Men synes det er så kjedelig og dra når man har det så kjekt på flyplassen, men pluss i boka glede til hjemturen igjen. Men det er en god ide for all del, men vil helst kun en av delene tenker jeg.

Hva med å bestille et par dagers stop-over i FRA? (bruk f.eks. multi-city søk på wideroe.no eller hos LH). Hvis prisene blir syke kan du prøve å "neste", dvs. bestille SVG-FRA-SVG og FRA-Spania-FRA hver for seg. Et tredje alternativ er å eksperimentere med enveisbilletter, f.eks. SVG-OSL/CPH-FRA med SAS, HHN-Spania med Ryan og Spania-SVG med SK eller DY.

Ja et godt eksempel det og. Skal lete litt på nettet og se om jeg finner noe med rimelig priser også, så får man se hvor man ender. Fikk veldig kick på Frankfurt Main sist me va der derfor eg vil tebage.

Kom på en annen ting også. Kan jo ta en langhelg i Frankfurt Main og så reise til syden en uke senere å så få to turer istedenfor en, vet ikke om det lønner seg men det er vel ikke dumt det heller.?

Kom på en annen ting også. Kan jo ta en langhelg i Frankfurt Main og så reise til syden en uke senere å så få to turer istedenfor en, vet ikke om det lønner seg men det er vel ikke dumt det heller.?

Om det lønner seg? Ingenting her er gratis og om det er dumt eller ei er det jo kun du som kan finne ut og ikke vi. Eneste som setter en stopper er økonomi og fantasi.

Når du siger Spanien og sol, så tænker du sikker strand, men du kan flyve FRA-MAD retur for €108 med LAN A340.

Ikke gale prisen og du får være med et veldig bra og pent fly. Ja jeg mener strand sol sommer og bading, det skal jeg seriøst vurdere og se på har du link.?

Ikke feil nei takk for linken og at jeg fikk vite dette. Har du gjort dette og tatt den ruten før? Og hvordan er service og slik ombord og ellers om du har gjort dette.

Back