Feiring av at en oppe og går igjen - noen bilder fra september

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
Feiring av at en oppe og går igjen - noen bilder fra september

Var ute på en tur 12. - 14. september og her er noen bilder fra turen

Dominie_Gelderland.jpg

Harvard_099-K.jpg

EI-RJH.jpg

C-GLBW.jpg

EI-BYO.jpg

D-CNAG.jpg

OK-UBA.jpg

5A-LAC.jpg

EI-REL.jpg

G-GMPB.jpg

G-VROY.jpg

OM-NGN.jpg

SX-TID.jpg

VP-BCJ.jpg

For de som lurer så var reiseruten OSL, AMS, Soesterberg, Aalsmeer, AMS, DUB, Swords, DUB, IOM, Port Erin, Keel, Douglas, IOM, BLK, MAN, CPH og OSL

Og til slutt enda et bilde fra Isle of Man, Ronaldsway
G-JECP.jpg

Denne øya er rett og slett fantastisk med noe for en hver, mer om dette kommer i løpet kort tid på PLANE-SPOTTER.com - jeg bare nevner noen stikkord som fly- og militærmuseum, transportmuseum, kippersmuseum, vikingmuseum, vikingtidruiner, hestetrikk, train spotting, boat spotting, botaniske finurligheter og Rolls Royce.

Re: Feiring av at en oppe og går igjen - noen bilder fra september

Isle of man - godt tips. Og veldig fine bilder. Synes vel det med hesten tar kaka. :thumbup:

Kyrre

Det var tre hester som var linselus på MAN - en for oss nytt spot sør for Moss Lane ble testet ut, og mellom oss og nordre rullebane hadde den lokale bonden innhegning for sine hester.

Apropos fargene til flybe, jeg tror jeg vet hvor de fikk sin inspirasjon fra - bare ta en titt her

G-BGYT.jpg

Takk for fine bilder - og utrolig morsomt med den hesten! Ser frem til mer på plane-spotter.com.

Fine bilder-takk for titten!:up:

helflotte bilder :D Den hesten minner meg på noe jeg leste i min første bok om fly, barnebok jeg fikk til en bursdag rundt 10-årsaldern, at malingen på en jumbo veier omtrent like mye som en hest ;)

Meget flotte bilder, variert og skarpe til tusen!

Back