Feil på toalettet forvandlet flytur til mareritt

Re: Feil på toalettet forvandlet flytur til mareritt

Originally posted by KennethGS

Originally posted by Tommy777

Jeg synes rapporten skrevet på FT er meget god og sannsynligvis det nærmeste man kommer virkeligheten..

...for den personen som har uttalt seg...

Hvor satt vedkommende f.eks. i forhold til dassene som rant over?

Bildene jeg så viste rimelig tydelig at væske med brune "ting" i hadde funnet veien til midtgangen. Dette nevnte vel ikke vedkommende du hyller, så kanskje han ikke var i nærheten?

Rett og slett fordi jeg har kommunisert med en jeg kjenner som jobber i CO som verifiserer det meste han skriver.

Originally posted by LN-AFG

En som postet på A.net, tydeligvis på innsiden av CO, har sagt at det ble funnet plasthansker i røret som fører fra toalettene til septiktanken.

Temmelig idiotisk at folk ikke skjønner at det ikke skal ned i do, er jo til og med bilder med store røde kryss og NO FOREIGN OBJECTS IN TOILET merking så det bør være umulig å ta feil, hvis du da ikke er blind og dum.

Det som forårsaket dette problemet var at noen hadde skylt en BLEIE ned i dass..

SÅ dum går det faktisk an å være...

Ja man kan begynne å lure, om den aktuelle pax'en - også sjekket inn det lille vettet vedkommende hadde, sammen med bagasjen. Er stadig folk som også kaster brukte truser/sokker osv. i toalettet på passasjer-skip/ferger, sier seg selv at rørene ikke er dimensjonert for slike ting - i tillegg til at det blokkerer. Folk er helt crazy!! :wow:

Back