Lennart ScanFlyer Rusty 13 Jan 2008 #1 Fedex MD-11 på ENZV Lenge siden, noen som husker ? Attachments Fedex MD11 at Sola b-960.jpg 151.3 KB · Views: 372
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 13 Jan 2008 #3 Re: Fedex MD-11 på ENZV Nå ble jeg meget bekymret for at dette var i dag eller denne helgen når jeg såg tråden. Men heldigvis var det ikke det. ^_^ Visste ikke at FedEx hadde vært her med MD11 men nå vet jeg det og takk for det.
Re: Fedex MD-11 på ENZV Nå ble jeg meget bekymret for at dette var i dag eller denne helgen når jeg såg tråden. Men heldigvis var det ikke det. ^_^ Visste ikke at FedEx hadde vært her med MD11 men nå vet jeg det og takk for det.
Lennart ScanFlyer Rusty 13 Jan 2008 #4 Re: Fedex MD-11 på ENZV Var innom 17 mars 1998, kom med en haug med struts, en som ville starte strutsefarm Det gikk heller dårlig, frakten kosta en million. Md'11en stod i ett døgn før den gikk igjen, så noen har sikkert sett den stå her
Re: Fedex MD-11 på ENZV Var innom 17 mars 1998, kom med en haug med struts, en som ville starte strutsefarm Det gikk heller dårlig, frakten kosta en million. Md'11en stod i ett døgn før den gikk igjen, så noen har sikkert sett den stå her
MD11 ScanFlyer Dusty 13 Jan 2008 #5 Re: Fedex MD-11 på ENZV Nydelig fugl i SVG Håper på at World kommer igjen med sine M11 på ENVA snarest
Re: Fedex MD-11 på ENZV Nydelig fugl i SVG Håper på at World kommer igjen med sine M11 på ENVA snarest