• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Februarbilder fra Tromsø/TOS/ENTC

LN-MEH

ScanFlyer Gold
Februarbilder fra Tromsø/TOS/ENTC

Ser det etterlyses bilder fra Tromsø. Her er et lite utvalg knipset i løpet av forrige måned. Lyset kommer gradvis tilbake og bildene og tidene blir stadig lysere. Widerøes fly settes opp mot vinden, og den har vært(og er!) variabel i Tromsø som man kan se av bildene.
016-1.jpg

023-2.jpg

006-2.jpg

022-1.jpg

041.jpg

024.jpg

034-1.jpg

044.jpg

023-1.jpg

096.jpg

049.jpg

099-1.jpg

012.jpg

010-1-1.jpg

155.jpg

306.jpg

061-1.jpg

314-1.jpg

072-1.jpg

Re: Februarbilder fra Tromsø/TOS/ENTC

Del 2 med litt flere bilder av fly og helikoptere både gamle og nye, ja noen er helt nye!:
020.jpg

035.jpg

028.jpg

019.jpg

068.jpg

071-1.jpg

072.jpg

107-1.jpg

251-1.jpg

057.jpg

083.jpg

126-4.jpg

130-3.jpg

133-2.jpg

030.jpg

043-1.jpg

034.jpg

193.jpg

047.jpg

233.jpg

Last edited:

Antonov'en fra Nord-Avia er helt vanlig gjest de siste 15-16 år. De flyr mandag, onsdag og fredag til Murmansk og Arkhangelsk.

Flotte bilder MEH! :) Du fikk ikke knipsa noen av den Gulfstreamen(?) som var her forrige helg?

Flotte bilder MEH! :) Du fikk ikke knipsa noen av den Gulfstreamen(?) som var her forrige helg?

Takker og bukker! Nei jeg var ikke der nede for å ta bilder av den, men har masse bilder av den fra i sommer. Ja, og det var en flott G450! Hadde tenkt å lage en egen bizjettråd hvis jeg får ånden over meg og hvis noen ønsker å se bilder av slike fugler på besøk oppe i gokk!:fly

Se om du klarer å få noen bilder av RRF som står med skade på TOS..:)
Så man kanskje klarer å skjønne hvorfor den ikke har flydd på noen dager..:)

Tusen takk for utrolig vakkre vinter bilder fra Tromsø! Her var det mye fint å se på. Hmm... ser at jeg har et par Norwegian maskiner å jakte på:D

Nei DÆÆÆVEN for ei flott serie fra det øvre nord! Fantastiske bilder og variasjon - og for et lys! :D

Steike bra bilder! Men jeg ser at du står på airside og tar mange av bildene... Har du lov til det? Tror ikke Securitas godkjenner det i SVG vertfall :p

Tak, takk - fine bilder. Hva gjorde Jet2 der oppe i nord?

Tak, takk - fine bilder. Hva gjorde Jet2 der oppe i nord?

Charter for hurtigruta :) http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=79704&highlight=hurtigruten

Steike bra bilder! Men jeg ser at du står på airside og tar mange av bildene... Har du lov til det?

Tror nok alle disse bildene er tatt "airside". Men LN-MEH har lov til det, du trenger ikke bekymre deg ;)

La ut nån bilda fra i sommer her : http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=82115

Flotte bilda Magne, spesielt av Herculesen - og ikke minst CRJ200'eran... :)

Flotte bilder og motiver fra en fin landsdel!:)

Tror nok alle disse bildene er tatt "airside". Men LN-MEH har lov til det, du trenger ikke bekymre deg ;)

Takker og bukker for kommentarene folkens!:up: Det stemmer bra Polaris, men jeg ser det faktisk er to bilder i del 2 som er tatt fra den andre siden av gjerdet.:fly

Pene bilder :) Ser at dem har satt opp lengere "brøytestikker" også da, dog litt skjeve ;)

Back