Fasttrack SVG åpner til høsten

Re: Fasttrack SVG åpner til høsten

Fikk etterlengtet epost om at det åpner Fast-Track på TRD fra mandag 31/3. Det blir bra! Det er spesielt om ettermiddagene at det er greit å slippe å vente på alle fritidsreisende med lommene fulle av mynter og telefoner, og vesker og kofferter med Farrisflasker, deodoranter og alt annet man ikke hadde anelse om at man hadde.
Får se om det blir mulighet til å teste ganske snart etter åpning!

Litt usikker på verdien av sette på SVG, på f eks flyet til Bgo i går vsr degbare Plus...

Litt usikker på verdien av sette på SVG, på f eks flyet til Bgo i går vsr degbare Plus...

Kommer an på hvor stor kapasitet fast-tracken får. Noen tider på dagen har nok veldig mange tilgang, og da hjelper det ikke så mye.
Har generelt god erfaring med fast-track på innland på OSL. Kun en gang av XX har det vært såpass mye kø at jeg heller har valgt den vanlige køen. Har vel hatt en snitt ventetid på ca 2 min der, noe som er meget bra.

Skal ut og fly på mandag 31/3, med første morgenfly til CPH, så da får man testet ut nyvinningen på TRD da. Lurer på om jeg skal bestille drosje noen minutter tidligere, være helt sikker på å stå først i bagarsjedrop-køa og så løpe bort for å kanskje kunne klare å være den første i verdenshistorien som brukte Fast-Track på Værnes!! Eller blir kanskje det litt over streken....?

Skal ut og fly på mandag 31/3, med første morgenfly til CPH, så da får man testet ut nyvinningen på TRD da. Lurer på om jeg skal bestille drosje noen minutter tidligere, være helt sikker på å stå først i bagarsjedrop-køa og så løpe bort for å kanskje kunne klare å være den første i verdenshistorien som brukte Fast-Track på Værnes!! Eller blir kanskje det litt over streken....?

Heelt innafor. Ta med kamera og strike a pose med Securitas-folka!

Men dette er jo strålende nyheter! Virkelig spent på hvordan det vil fungere i praksis, men blir vel som på OSL, at i rushtiden er det litt kø også i FastTrack. Må si SAS faktisk leverer på det de har lovd nå - bra.

Absolutt ikke over streken.... Go for it! :fly

Edit: Støtter forslaget om selfie med Securitas-folka!

OK, da er det vel bestemt at vekkerklokka og jeg kommer til å være ennå mer uenig på mandag morgen enn hva jeg i utgangspunktet så for meg...

God tur Hanswest!!

Skal først med kveldsfly på mandag jeg, så får prøvd den ut da.. :)

Kim

På SVG så jeg de satte opp noen elektroniske bommer som så ut til å skulle åpne når man scannet billett. Blir dette inngangen til fast track? Skal faktisk til svg på mandag så da får jeg prøvd.

Fikk prøvd ut Fast Track på Værnes i dag tidlig.

Det fungerte særdeles smertefritt. Har aldri surfet gjennom sikkerhetskontrollen på TRD en mandag morgen så raskt som i dag. Det tok vel kun to-tre minutt alt i alt (hadde tre stk foran meg i køen). :)

OK, jeg ble ikke først, måtte sjekke inn kofferten, men var nok en av de første som prøvde Fast-track. Prøvde å ta bilde, men det måtte jeg slette i påsyn av vaktene ("amatør"). Men fikk bilde av skiltet da:

Det fungerte egentlig dårlig fordi leseren deres ikke klare å lese koden på ombordstigningkortet, så måtte lete fre EB-kortet. Men ellers blir nok dette bra etterhvert, spesielt på ettermiddager og i helger vil jeg tro, en mandag morgen går det ofte av seg selv uansett.
Oppdrag nesten utført da...

Funket på svg også. Ser ut som at alle nå må sjekke billetten sin automatisk for å komme gjennom, ikke bare fasttrack. Dy tilbyr tydeligvis også fast track.ImageUploadedByTapatalk1396269071.724881.jpg

Hei, skal reise på fredag. Jeg og en venn skal på tur og jeg har EBG og han har EBB, hvordan blir det for han på fasttracken? Vi er ikke i samme bestilling. Noen så har peiling om han kan være med eller må jeg i den vanlige køen? :) takk for svar!

Hei, skal reise på fredag. Jeg og en venn skal på tur og jeg har EBG og han har EBB, hvordan blir det for han på fasttracken? Vi er ikke i samme bestilling. Noen så har peiling om han kan være med eller må jeg i den vanlige køen? :) takk for svar!

En venn kan du ha med som i lounge. :-)

Pleier stå en vekter i nærheten, du kan påkalle hans eller hennes oppmerksomhet vil jeg tro, men har aldri testet det selv...

Back