Fasttrack BKK inn i landet, kan jeg bruke den med EBG?

Ved ankomst fra Europa har jeg alltid fått en slik hos Thai.

6143616373_69b457ab3b_o.jpg

Da jeg fløy med SAS i business for noen år siden hadde jeg kun boarding-kortet. Jeg slapp igjennom på nåde siden det ikke var noe kø, men jeg vil ikke tatt sjansen igjen.

Ved avgang har jeg fått voucher til felles-fast track fra Lufthansa, hos Thai holder det med boarding-kort.

Har landet to forskjellige ganger med TG i C denne mnd.
Slutt på Premium Lane Voucher for Thai sine pax i C. Boardingkort holder.

Ved utreise nå sist søndag fikk jeg Premium Lane Voucher av EK.

Ser ut til at de er mer fleksibel når en flyr med Thai i C.
Nå i sommer har jeg ha ankommet BKK med ET og QR, begge i C, da fikk vi utdelt Premium Voucher ved ankomst terminal bygget av ground staff.

Fikk beskjed av purseren på QR sist uke at jeg hadde fasttrack da jeg har gullkort,jeg måtte bare spørre ground staff om voucher. Ja jeg fikk voucher for premium lane da jeg spurte, men jeg hadde jo allerede bestilt på forhånd da jeg ikke var klar over at gullkunder hos QR får premium lane HVIS man spør etter det....:headbang
Men da veit jeg at boardingkort holder når man bruker TG i C :)
For immigration i BKK suger bigtime noen ganger, spes når man ikke har bagasje og fruen med Thai pass må vente på meg i 30 min....

Ved ankomst fra Europa har jeg alltid fått en slik hos Thai.

6143616373_69b457ab3b_o.jpg

Da jeg fløy med SAS i business for noen år siden hadde jeg kun boarding-kortet. Jeg slapp igjennom på nåde siden det ikke var noe kø, men jeg vil ikke tatt sjansen igjen.

Ved avgang har jeg fått voucher til felles-fast track fra Lufthansa, hos Thai holder det med boarding-kort.

Det fast track kortet du har bilde av er det hvertfall slutt på.
Med TG er boardingkort fra C godt nok.

De fleste andre selskap (erfart nå i sommer med SQ, QR, EK & KQ) er det ground staff som deler ut Premium Lane Voucher til C pax, enten ved døren men de fleste ganger ved begynnelsen av terminalen.

Back