Tja, så lenge flyselskapene dekker alle de ekstra kostnadene så synes jeg det er greit.
Generelt enig i det, men det viser også at Avinor ikke har vært villige til å løse det på eget initiativ (lommebok), tross enorme køer.
Tja, så lenge flyselskapene dekker alle de ekstra kostnadene så synes jeg det er greit.
Generelt enig i det, men det viser også at Avinor ikke har vært villige til å løse det på eget initiativ (lommebok), tross enorme køer.
Kanskje det er tanken? For det er vel ikke så ofte som det faktisk er behov for to sluser til fast track? Muligens det kan være en del kø til fast track på tidspunkter med mange forretningsreisende, men det burde være håndterbart med kun én sluse.Det som forundrer meg er at begge de nye går til Fast Track, i stedet for en av dem (og evt den andre som avlastning ved behov).
Er det ingen som har tenkt på at dette bare er en liten del av den nye utbyggingen, og at resten av sikkerhetskontrollen nok kommer i dette området også senere?
Er dette også en av disse håpløse EuroBonus-slusene, slik vi også finner på OSL og ARN? .
Skjønte ikke helt den? Det er OSL som styrer slusen i fast track på OSL, og har jo ikke noe med Eurobonus og gjøre, annet enn at SAS gir sine gullmedlemmer tilgang (les: betaler OSL)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.