BSSW
Browncoat
Årets ferietur gikk litt rundt omkring i europa og fikk muligheten og gleden av å besøke Farnborough Airshow for første gang. Sammen med Speedbird, MountainDew, C172 og Karen (Speedys date og venninne av Skyteam). Sjefen til MountainDew og C172 og en venn av MountainDew var også med til London, men var ikke med til Farnborough. Triprapport kan leses her
Her kommer bildene, med eventuelle kommentarer over bildet.
The Red Arrows gjorde en imponerende oppvisning
Take cover....
Starten på en full spredning
Nederste del av et hjerte. Her skulle jeg ønske at jeg hadde 18-200mm VR, som Speedbird brukte....
Legg merke til at de bytter farge
Kjempen A380 fløy også en fin-fin oppvisning. Imponerende hvor manuvererbar den er :wow:
Hverken Air India's helt nye B777 eller denne DC-6en fløy mens jeg var der. Skuffende. BTW, DC-6en, G-APSA, var på Sola i 2003, dokumentert av Leorim på airpics.com
En av den svenske kystvaktens DHC-8-300. Reg: SE-MAA
To be continued....
Her kommer bildene, med eventuelle kommentarer over bildet.
The Red Arrows gjorde en imponerende oppvisning

Take cover....

Starten på en full spredning

Nederste del av et hjerte. Her skulle jeg ønske at jeg hadde 18-200mm VR, som Speedbird brukte....

Legg merke til at de bytter farge

Kjempen A380 fløy også en fin-fin oppvisning. Imponerende hvor manuvererbar den er :wow:

Hverken Air India's helt nye B777 eller denne DC-6en fløy mens jeg var der. Skuffende. BTW, DC-6en, G-APSA, var på Sola i 2003, dokumentert av Leorim på airpics.com

En av den svenske kystvaktens DHC-8-300. Reg: SE-MAA

To be continued....