Lennart ScanFlyer Rusty 22 Jul 2010 #1 For en dag, for ett display, denne dagen må være den beste dagen på flystevne for min del , Ingen tvil om at Trade dagen er den beste. Synd for de som skal hit til helgen som ikke får se B787'en. Resten av mine opplevelser kommer som følger
For en dag, for ett display, denne dagen må være den beste dagen på flystevne for min del , Ingen tvil om at Trade dagen er den beste. Synd for de som skal hit til helgen som ikke får se B787'en. Resten av mine opplevelser kommer som følger
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 22 Jul 2010 #2 Holy bananas, fantastisk serie. Greide t.o.m å leve meg inn i hvordan det må ha vært der. Fu*** at jeg ikke var der.
Holy bananas, fantastisk serie. Greide t.o.m å leve meg inn i hvordan det må ha vært der. Fu*** at jeg ikke var der.
H Harald Oanes ScanFlyer Silver 22 Jul 2010 #3 787, A400, A380 - full pakke! Her var fristelsene på rekke og rad... H.
Halvorsn ScanFlyer Molded 22 Jul 2010 #4 Minnene (og bildene) fra Rygge Air Show fra i fjor smelter i sommervarmen sammenlignet med disse lekkerbisknene! WOW!
Minnene (og bildene) fra Rygge Air Show fra i fjor smelter i sommervarmen sammenlignet med disse lekkerbisknene! WOW!
A AggTouchdown ScanFlyer Gold 22 Jul 2010 #6 787 hadde jeg nok klart meg uten, men å ikke få se F-22 hadde vært kjipt. Heldigvis så jeg henne forrige helg
787 hadde jeg nok klart meg uten, men å ikke få se F-22 hadde vært kjipt. Heldigvis så jeg henne forrige helg
Lennart ScanFlyer Rusty 6 Aug 2010 #7 Sjekk ut mine bilder, Zico , ifra tirsdagen Legger ut flere etterhvert
LN-DAG ScanFlyer Pensjonist 8 Aug 2010 #10 Dette var imponerende. Må ha vært en fantastisk opplevelse. Regne med at det ga mersmak Dag H
Lennart ScanFlyer Rusty 8 Aug 2010 #11 Selvfølgelig ga dette mersmak Norsek flystevner blir småtteri i forhold Sikter etter US flystevner til neste år
Selvfølgelig ga dette mersmak Norsek flystevner blir småtteri i forhold Sikter etter US flystevner til neste år